Sigulda atzīta par ceturto mīlētāko pilsētu Latvijā

© F64

22.septembrī jau 12.reizi notika "DDB Consulting", "GFK Custom Research", žurnāla "Kapitāls", "Latvijas Zaļā punkta" un "PHD Latvia" rīkotā Latvijā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija.

Pasākumā tika paziņoti 2016.gada patērētāju iecienītākie, ietekmīgākie un drosmīgākie zīmoli vairākās nozarēs, tostarp arī pilsētu zīmoli. Sigulda Latvijas pilsētu zīmolu topā ierindojusies ceturtajā vietā - aiz Rīgas, Ventspils un Jūrmalas - Latvijas lielajām pilsētām, kuru mārketinga aktivitāšu budžeti krietni pārsniedz Siguldas.

"Sigulda var lepoties ar vislielāko tēla spēku un to, ka nomināciju esam saņēmuši, pateicoties sabiedrības mīlestībai pret mūsu zīmolu. Mūsu mārketinga aktivitāšu budžets un iedzīvotāju skaits ir neskaitāmas reizes mazāks nekā pilsētām, kas ieņem pirmās trīs vietas, un tomēr mēs, pateicoties iedzīvotāju un viesu novērtējumam, esam apsteiguši daudzas Latvijas pilsētas. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu, šogad topā Siguldu ir apsteigusi Jūrmala, kas pērn veica zīmola izmaiņas. Ņemot vērā sabiedrības novērtējumu mūsu zīmolam, plānojam turpmāk vēl taktiskāk strādāt ar Siguldas zīmola stratēģiju, lai jau nākamgad atkal cīnītos par vietu trijniekā," stāsta Laura Skrodele, "Siguldas Attīstības aģentūras" direktore, kura plāno un īsteno Siguldas mārketinga aktivitātes.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atainojumā.

Svarīgākais