Iniciatīva: Vēlas, lai TV reklāmas laikā rādītu laika atskaiti līdz tās beigām

© Jānis Saliņš, F64 Photo Agency

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana, lai televīzijas reklāmas laikā tiktu rādīta laika atskaite līdz reklāmas beigām.

Kā iniciatīvas iesniedzējs norādīts Valters Strangats.

Viņš uzsver, ka, skatoties TV pārraides, kad sāk rādīt reklāmas, viņš vēlas zināt, cik ilgs būs kopējo reklāmu laiks.

Līdz ar to Strangata ieskatā būtu nepieciešams noteikt par pienākumu Latvijas televīzijas kanāliem, rādot reklāmas, uzlikt laika atskaiti, kas rādītu, cik ilgs laiks ir palicis līdz visu reklāmu beigām. Iniciatīvas iesniedzējs neizslēdz iespēju, ka būtu jāpapildina Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums.

Iniciatīvas rezultātā skatītāji varētu izvēlēties skatīties reklāmas vai nē, gaidot turpinājumu savam skatītajam raidījumam, ziņām, filmai vai kam citam.

"Cilvēku ikdiena ir diezgan sasteigta, aizņemta, un tas ļautu skatītājiem plānot savu laiku un izvērtēt prioritātes - skatīties reklāmu vai darīt ko citu. Pagaidām nav izpētīts, cik televīziju pasaulē šāda sistēma ir ieviesta, bet tā kļūst arvien populārāka arī televīzijas kompāniju vidū, un jau ir sastopama interneta vietnēs," zina stāstīt Strangats.

Latvijā

Demogrāfiskās situācijas uzlabošanai Latvijā izvirzīti trīs rīcības virzieni, kas ietver atbalstu ģimenēm, kvalitatīvas dzīves vides un iedzīvotāju migrācijas un remigrācijas veicināšanu, paredz Labklājības ministrijas (LM) sagatavotais informatīvais ziņojums par demogrāfiskās politikas attīstību, ko šodien uzklausīja valdība.

Svarīgākais