Samsung "Galaxy Note 7" pārdošanu Baltijā atliek līdz oktobrim

© SCANPIX

Samsung Electronics ir apņēmušies pilnībā nodrošināt augstākās kvalitātes produktus saviem klientiem, tāpēc, atsaucoties uz saņemtajām ziņām par Galaxy Note7, veicām rūpīgu pārbaudi un atklājām baterijas šūnas problēmu.

Līdz 1.septembrim pasaulē ir bijuši 35 baterijas bojājumu gadījumi, par kuriem esam saņēmuši informāciju. Kopā ar mūsu piegādātājiem šobrīd veicam rūpīgu pārbaudi, lai identificētu tirgū pieejamās iespējami bojātās baterijas. Tomēr, tā kā mūsu klientu drošība ir absolūta prioritāte, mēs esam uz laiku atlikuši Galaxy Note7 pārdošanu. Baltijā par šādiem gadījumiem nav ziņots. Uzsveram, ka šajos gadījumos cilvēki nav cietuši.

"Samsung Electronics vissvarīgākie ir augsti drošības standarti, tāpēc šādus gadījumus uztveram ļoti nopietni. Lai veiktu papildu kvalitātes nodrošināšanas pārbaudes, Galaxy Note7 piegāde šobrīd ir apstādināta. Ierīces pārdošana Baltijas valstīs ir atlikta līdz oktobrim. Līdz ko būs zināmi precīzi jaunie datumi produkta palaišanai mūsu tirgū, mēs par to informēsim,” saka Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs Māris Ķikāns.

Klientiem, kas veikuši iepriekšpasūtīšanu un jau saņēmuši Galaxy Note7, Samsung Electronics piedāvās iespēju tuvāko nedēļu laikā ierīci samainīt pret jaunu. Tikmēr, ja ir radušās kādas šaubas par drošību, klienti var doties uz oficiāliem Samsung klientu apkalpošanas centriem vai operatora/mazumtirgotāja, pie kā veikts pirkums, un lūgt pārbaudīt savu Galaxy Note7 ierīci.

"Mēs apzināmies neērtības, ko tas var radīt tirgū, tomēr tas tiek darīts, lai turpinātu nodrošināt augstākās kvalitātes produktus mūsu klientiem. Mēs cieši sadarbojamies ar saviem partneriem, lai ierīču nomaiņas procesu padarītu tik ērtu, cik iespējams," skaidro Māris Ķikāns.

Baltijas valstīs iepriekšpasūtīto un piegādāto ierīču skaits ir neliels un neradīs grūtības. Klienti, kuri ir veikuši iepriekšpasūtījumu, bet ierīci vēl nav saņēmuši piegādes atlikšanas dēļ, tiks informēti par jaunajiem piegādes datumiem pavisam drīz. Klientiem, kas vēl nav saņēmuši Galaxy Note7, būs iespēja izvēlēties - gaidīt jauno piegādes datumu vai saņemt atmaksu par ierīci. Mēs aicinām saglabāt pacietību līdz izplatīsim papildu informāciju.

Svarīgākais