Cilvēkus sanikno Latvijas modes dizaineru reklāmas kampaņa

© twitter.com/ @VDrevina

Pirms dažām dienām mikroblogošanas vietnē twitter sākta diskusija par Latvijas modes zīmolu visai neierasto reklāmas kampaņu.

29.augustā, salonfrizētavā „Kitchen Hair Lab” notika Latvijas jauno modes dizaineru apģērbu izpārdošanas akcija. Kampaņa, ar kuras palīdzību reklamēts gaidāmais pasākums, šķiet vienaldzīgu nav atstājusi nevienu. Kā redzams, tad reklāmas materiālos izmantotas Latvijā zināmu dziesmu tekstu frāzes, piemēram : "Nelaid māte bērnus mežā, tur nav ko pirkt," "Nāk rudens apgleznot Latviju, bet tu labāk papūlies atnākt uz Sample Sale 2016."

Šī mārketinga kampaņa twitter komentēta dāžādi. Kamēr vieni izteikuši viedokli, ka mārketinga speciālistiem tomēr nāktos vairāk padomāt par to, kas tiek izmantots reklāmas kampaņās, tikmēr citi retoriski jautājuši, ko dzejniece Māra Zālīte saka par viņas dzejas tekstu izmantošanu šādām komerciālām vajadzībām.

Protams, ir arī cilvēki, kuri pauž atbalstu kampaņas autoriem, norādot, ka ideja par reklāmām tomēr nav pārāk nopietna un pozitīvā nozīmē raisa smaidu.

Latvijā

Valsts amatpersonu deklarācijas vēsta, ka Latvijas Bankas prezidenta amata kandidātam 2022. un 2023. gadā pamatdarbs bijis nevis "Altum" valdes priekšsēdētāja amats, bet gan valdes priekšsēdētāja amats Rīgas Stradiņa universitātē. Lai gan lielākos ienākumus (algu) šajā periodā R. Bērziņš guvis tieši "Altum" valdes priekšsēdētāja amatā, deklarācija no "Altum" kā pamatdarba pēdējo reizi iesniegta VID tālajā 2021.gadā.

Svarīgākais