"Lattelecom" saņem sūdzības par vāju televīzijas signālu

"Lattelecom" patlaban ir apmēram 100 000 televīzijas klientu, no tiem 1500 jeb 1,5% ir sūdzējušies par vāju televīzijas signālu, šodien Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas sēdē pastāstīja "Lattelecom" izpilddirektors Juris Gulbis.

Pēc Gulbja domām, "tas ir neliels sūdzību skaits, kāds pieļaujams jebkurā rūpnieciskā projektā".

Visas šīs sūdzības, veicot mērījumus, uz vietas un bez maksas ir pārbaudījuši "Lattelecom" speciālisti. Daudzos gadījumos ticis līdzēts, pārstartējot dekoderu, pārskaņojot kanālus vai pagriežot antenu. Dažos gadījumos "Lattelecom" speciālists ieteicis nomainīt sarūsējušo antenu vai kabeli. Tomēr Gulbis nosauca par "mitoloģiju un konkurentu sacerējumiem" presē klejojošos apgalvojumus, ka televīzijas antenai jābūt vismaz desmit metrus augstai vai jābūvē īpašs masts.

"Mēs varam pateikt, kas jādara, bet nepieciešamības gadījumā jauna antena jāgādā klientam pašam," sacīja Gulbis.

"Lattelecom" izpilddirektors arī pastāstīja, ka "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs" (LVRTC) ir veicis vairāk nekā 1000 mērījumus 95 dažādos Latvijas punktos, kas apliecinājuši, ka ciparu signāls atšķirībā no analogā ir pieejams 99,6% teritorijas.

Svarīgākais