Finanšu dati apliecina 220.lv - Nr. 1 Interneta veikals Latvijā

© publicitātes/ekrānšāviņš

Saskaņā ar 2015. gada apgrozījuma datiem, interneta veikals 220.lv ir kļuvis par vislielāko internetveikalu Latvijā. Uzņēmuma apgrozījums 2015. gadā ir sasniedzis atzīmi 25.5 miljonu eiro apmērā – tas ir par 55 procentiem augstāks rādītājs, salīdzinājumā ar 2014.gada rādītājiem.

«Uzņēmumam izdevās sasniegt izvirzītos finanšu mērķus, pateicoties pastāvīgām investīcijām klientu apkalpošanas, loģistikas efektivitātes un iekšējo procesu kvalitātes uzlabošanā. Mēs piedāvājām preču saņemšanu tai pašā dienā jaunajā veikalā Rīgā, Daugavgrīvas ielā 114, kas tika atvērts pagājušā gada rudenī, un kur arī uz vietas veikalā var iegādāties preces. Mēs nodrošinām arī ekspress piegādes tajā pašā dienā Rīgā uz Omniva pakomātiem un mājās, savukārt ārpus Rīgas - nākošajā dienā. Turklāt šomēnes esam izveidojuši spēcīgu tandēmu ar Latvijas Pastu - plašākā piegādes tīkla īpašnieku, līdz ar to iepērkoties 220.lv, klientam tiek piedāvāts pats plašākais piegādes tīkls visā Latvijā. Mēs esam paplašinājuši preču sortimentu tādās kategorijās, kā mēbeles, interjers, dārzs, kosmētika, bērnu preces, apģērbs un apavi, preces mājdzīvniekiem un mājai. To visu ir augstu novērtējuši arī mūsu klienti, jo konkursā «Labākais serviss Latvijā», kas norit nu jau 12 gadus pēc kārtas, 220.lv atkārtoti ir saņēmis visaugstāko novērtējumu uzreiz trijās kategorijās, tai skaitā - par vislabāko apkalpošanu; uzņēmums, ko visvairāk rekomendē klienti; vispārējā kategorijā - par pakalpojumu teicamu sniegšanu internetā. Mēs esam priecīgi redzot, ka mūsu investīcijas rada acīmredzamu izdevīgumu, un mēs turpināsim strādāt, paplašinot preču sortimentu, lai ikdienas iepirkšanās gājienu uz tirdzniecības centru varētu nomainīt ar vienkāršu un ātru nepieciešamo preču iegādi internetā. Tostarp, ņemot vērā klientu vajadzības, mēs piedāvājam arī izdevīgas cenas. Tādējādi, mēs palīdzam ietaupīt, ne tikai klientu dārgo laiku, bet arī naudu. Šovasar mēs esam samazinājuši mobilo tālruņu, IT un smaržu cenas. Tāpēc tie klienti, kuri veic iekrājumus, lai veiktu dārgāku pirkumu, varēs atļauties biežāk iegādāties plānotos pirkumus pie mums. Mēs turpināsim investēt, lai klientiem preču iegāde interneta veikalā 220.lv būtu vēl ērtāka un ātrāka, - lai mūsu klienti savus ikdienišķos pirkumus uzticētu mums,» - pauda 220.lv valdes locekle Laila Snidzāne.

Latvijas tirgū elektroniskās tirdzniecības jomā ir vērojama stabila izaugsme. Iedzīvotāji arvien biežāk izvēlas iepirkties ar interneta starpniecību, palielinās arī iepirkuma groza apjoms. «To nosaka vairāki faktori: interneta veikalus neierobežo ekspozīcijas plašums, tādējādi sekmējot piedāvāt lielāku attiecīgo preču sortimentu, salīdzinājumā ar to, ko piedāvā tradicionālie mazumtirdzniecības veikali, turklāt interneta veikals spēj piedāvāt lielāku zīmolu dažādību, kā arī cenu daudzveidīgumu», - apgalvo Laila Snidzāne.

L. Snidzāne prognozē, ka patērētāju vajadzības tuvākajā laikā paliks nemainīgas, iedzīvotāji arī turpmāk turpinās ekonomēt gan laiku, gan arī naudu. Šie nosacījumi interneta veikalam 220.lv dod zaļo gaismu, lai arī tālākā darbībā turpinātu nostiprināt savas pozīcijas tirdzniecības un pakalpojumu vispārējā sektorā, kā arī, lai ieplānotu turpmāko investīciju veikšanu. Lai uzlabotu loģistikas procesus, paplašinātu noliktavas un preču izsniegšanas centrus, kā arī, lai pilnveidotu IT sistēmas - šo procesu uzlabošanai pagājušajā gadā uzņēmums investēja aptuveni 1 miljonu eiro. Dažu tuvāko gadu laikā investīciju apmērs sasniegs gandrīz 4 miljonu eiro apjomu - investīcijas tiks novirzītas noliktavu paplašināšanai, lai tādējādi mēs varētu garantēt ātru preču piegādi un zemas cenas, IT sistēmu pilnveidei, - nodrošinot nepārtrauktu darbu, tirdzniecības vietu attīstībai un citu procesu uzlabošanai. Pagājušajā gadā www.220.lv portāla izaugsme bija turpat divas reizes augstāka, salīdzinājumā ar vidējiem tirgus rādītājiem, kas bija 30% apmērā, tādēļ šogad mūsu plāni ir ne mazāk ambiciozi. «Mēs plānojam saglabāt daudz ātrāku izaugsmi, salīdzinājumā ar Latvijas tirgu, piedāvāsim tirgū izdevīgas piegādes cenas, iespēju piegādāt un saņemt preci tajā pašā dienā, pastāvīgi piešķirsim izdevīgus un īpašus nosacījumus preču iegādei kredītā, papildināsim preču sortimentu ar sadzīves lietošanā nepieciešamajām mājas un ģimenes precēm , kā arī piedāvāsim konkurētspējīgas cenas», - turpina Laila Snidzāne, esot pārliecināta, ka 220.lv uz ilgu laiku ir ieņēmis vadošo pozīciju Latvijas elektroniskās komercijas lauciņā.

Par «220.lv»

«Pigu» grupas, kā pārvaldībā ir «Pigu.lt» interneta veikals Lietuvā, «220.lv» interneta veikals Latvijā un «Kaup24.ee» interneta veikals Igaunijā, konsolidētais apgrozījums 2015. gadā bija turpat 70 miljonu eiro apmērā, ar PVN, un, salīdzinājumā ar 2014. gadu, tas ir pieaudzis par 30%