Kā ziņo sociālā tīkla twitter lietotāji, kādā Rīgas lielveikalā pavisam bēdīgi gājis cilvēkiem, kuri vēlējušies iegādāties svaigu kukurūzu.
Neapmierinātie klienti sapūdētās produkcijas foto attēlus publicējuši sociālajā tīklā twitter, un papildinājuši ar dusmīgiem komentāriem.
Jāpiezīmē, ka Rimi sociālo tīklu operatori atvainojušies neapmierinātajam klientam.
Kas tad nu? @MansRimi pie prāta nākuši? Kukurūzai cena saprotamāka. Izrādās tas tāpāc, ka savītusi un pūt sākusi. pic.twitter.com/pEvhh0DJ1W
— Armands Valdbergs (@AValdbergs) August 8, 2016
@AValdbergs Labrīt! Vai precizēsiet, lūdzu, Rimi veikalu?
— Rimi (@MansRimi) August 9, 2016
@MansRimi Jau reizes 4 nācies no kases iet uz banlomātu, lai varētu norēķināties.
— Armands Valdbergs (@AValdbergs) August 9, 2016
@AValdbergs Paldies! Sazināsimies ar veikala vadību un kvalitātes kontroli lai atrisinātu šīs situācijas.
— Rimi (@MansRimi) August 9, 2016