Sociālajā tīklā twitter ļaudis publicējuši virkni sūdzību par visai apšaubāmas kvalitātes produkciju, kura nopērkama lielveikalā “Maxima”.
Kāds sociālo tīklu lietotājs publicējis attēlu ar mazliet “ieskābušiem” burkānu salātiem, kuru papildinājis ar informāciju: “Tā Jūsu "Meistara marka" nemaz tik meistarīga nav, tikko iegādājos saskābušus salātus!”. Savukārt cits lietotājs paziņojis, ka nesen šajā pašā lielveikalu ķēdē netīšām iegādājies mitrus un šķiet jau mazdrusciņ “noēstus” čipsus.
“Maxima” sociālo tīklu operatori dusmīgajiem klientiem atvainojušies un solījušies problēmas novērst.
Tikko biju #Maxima un jamm... kāds veikalā ir pacenties. Žēl ka čeku nepaņēmu pic.twitter.com/vtwgkNtBZj
— Renalds (@Renalds3) June 28, 2016
@maximaveikals Tā Jūsu "Meistara marka" nemaz tik meistarīga nav, tikko iegādājos saskābušus salātus! pic.twitter.com/FYoQ3uKWvK
— Linda Zarāne (@lindazarane) July 4, 2016