Šī gada februārī skatītākais TV kanāls ir bijis TV3, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 13.2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojies kanāls LNT, kuru skatītāji vērojuši 13 % no kopējā TV skatīšanās laika, nra.lv informēja "TNS Latvia".
Savukārt trešajā vietā ierindojies kanāls LTV7 ar 10.4 %, bet ceturtajā vietā - kanāls LTV1 ar 9.1 %. Kanālam PBK veltīti 7.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 4.1 % un kanālam TV5 Rīga - 3.1 %. Savukārt kanāla 3+ skatīšanai veltīti 2.5 % un kanāla RenTV Baltija - 2.1 %. 0.8 % veltīti kanālam TV6 un 0.4 % kanālam PBMK. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 30.6 %, bet video un DVD veltīti 3 % no kopējā TV skatīšanās laika.
TNS Latvia mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs stāsta, ka februārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 43 minūtes dienā, tas ir par 8 minūtēm mazāk nekā šī gada janvārī.
Šī gada februāra programmu topa pirmajā vietā ierindojies seriāls Ugunsgrēks kanālā TV3, kuru skatījušies vidēji 11.8 %, jeb 256.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt otrajā vietā ierindojušās LNT ziņas (Svētdienā), kuras vērojuši vidēji 11.7%, jeb 253.5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.