Kāds twitter lietotājs dalījies ar ziņu, ka iegādājies visai sapuvušus augļus kādā MAXIMA lielveikalā.
Twitter lietotājs publicējis attēlu, kurā redzams puvušais ābols un to papildinājis ar sarkastisku ierakstu, ka lielveikals “Maxima” patiešām par visu padomājot.
“Maxima Latvija” uz šo ziņu sociālajos tīklos reaģējusi un aicinājusi jauno cilvēku griezties atpakaļ lielveikalā, lai saņemtu iztērēto naudu, kā arī norādījusi, ka katru ābolu lielveikala personāls uz pusēm pārgriezt nevar. Twitter lietotājs savukārt paudis - šāda attieksme nudien nav pareiza.
@PaulsEglitis Sveiks! Kurā no mūsu veikaliem un kad tieši iegādājies ābolus?
— MAXIMA Latvija (@maximaveikals) May 3, 2016
@PaulsEglitis Diemžēl nevaram pārbaudīt katru ābolu, to pārgriežot. Taču droši ar čeku dodies atpakaļ uz veikalu un atdosim iztērēto naudu!
— MAXIMA Latvija (@maximaveikals) May 3, 2016
@maximaveikals paldies par ieteikumu kā lietderīgi iztērējot 20 minūtes atgūt 30 centus! :) ne jau naudā tā "sāls". Domā Maxima - domā!
— Pauls Eglītis (@PaulsEglitis) May 3, 2016