AirBaltic lepojas ar modernāko apkalpes centru Baltijā

JAUNS SĀKUMS. Satiksmes ministrs Uldis Augulis (no kreisās) un airBaltic izpilddirektors Martins Gauss, oficiāli atklājot jauno airBaltic centrālo biroja ēku ar modernāko apkalpes centru Baltijā, bija vienisprātis, ka tas palīdzēs aviokompānijas tālākā attīstībā © F64

Pēc aptuveni gadu ilgušiem ēkas rekonstrukcijas darbiem airBaltic centrālais birojs ievācies jaunā mājvietā, kas atrodas lidostas teritorijā. airBaltic izpilddirektors Martins Gauss uzskata, ka jaunais centrālais birojs veicinās labāka servisa nodrošināšanu klientiem un samazinās izmaksas.

airbaltic jaunajā mājā ikdienā strādā aptuveni 360 airBaltic biroja darbinieku. Savukārt ēkā izvietoto apkalpes centru, kas šobrīd ir modernākais Baltijā, izmanto piloti un stjuarti, kas gatavojas kārtējam lidojumam.

«Jaunā ēka ar moderno apkalpes centru ļauj mūsu profesionāļiem nodrošināt labāku servisu klientiem, vienlaikus samazinot izmaksas. Jaunās airBaltic mājas atklāšana simboliski iezīmē šo lidsabiedrībai nozīmīgo gadu, kurā uzsākts biznesa plāns Horizon2021 un flotes modernizācija, papildinot to ar Bombardier CS300 lidmašīnām, ko saņemsim šajā gadā,» atklāšanā optimistiski teica M. Gauss.

Projektējot ēku, īpaša uzmanība pievērsta operatīvās vadības centra, zvanu centra, ārkārtas situāciju vadības centra, kā arī apkalpes centra izveidei.

Satiksmes ministrs Uldis Augulis savukārt akcentēja ērtas un patīkamas darba vides nozīmību darba ražīguma paaugstināšanā. To, ka jaunā ēka patīk arī pašiem tajā strādājošajiem, Neatkarīgajai apliecināja vakar airBaltic jaunajā mājā sastaptie darbinieki. Lai nodrošinātu veiksmīgu savstarpējo komunikāciju, ēkā izveidotas atvērtā tipa darba vietas, tomēr vienlaikus ir padomāts, lai šis plānojums nepārvērstos par slogu. Ēkā ir iekārtotas speciālas vietas, kur var risināt telefona sarunas, lai netraucētu kolēģus, iekārtotas vairākas telpas privātām sarunām, kā arī 11 konferenču zāles. Kā vienu no lielākajiem ieguvumiem darbinieki minēja konferenču zāli, kurā tagad var satilpt visi centrālajā birojā strādājošie. Līdz ar pārvākšanos uz jaunajām telpām, par tradīciju kļuvušas vadības sanāksmes otrdienās, kurās vietas pieticis vien augstākajam menedžmentam.