Līdz ar Brīvo tirgu elektroenerģijas jomā, ļaudīm radusies iespēja izvēlēties sev vispiemērotāko pakalpojuma sniedzēju, tomēr šobrīd radušās kādas neskaidrības, jo par spīti tam, ka lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju palikuši uzticīgi “Latvenergo”, saņemtas sūdzības – šogad saņemtais elektrības rēķins ir pat divreiz lielāks kā parasti.
Saņemtas arī sūdzības, ka klienti nespēj sazvanīt “Latvenergo” klientu apkalpošanas centru, lai noskaidrotu, kādēļ to rēķini ir tik augsti.
Paši “Latvenergo” pārstāvji gan skaidro – ilgi jāgaida uz klientu apkalpošanu tieši tādēļ, ka darbinieki ir ļoti noslogoti un kopā ar neapmierinātajiem cilvēkiem cenšas sameklēt iemeslu tam, kādēļ rēķins šogad ir tik liels.
Iemesls kādēļ rēķins var būtu lielāks var būt pašu klientu, iespējams, nekorekti norādītā informācija vai klientu elektroenerģijas patēriņa paradumu maiņa.