“Rīgā klienti mūsu klientu apkalpošanas speciālistus aplaiduši ar gripu! Lai nav jāstāv rindā, izmantojiet e-pakalpojumus,” savā twitter kontā ierakstījis Valsts zemes dienests. Šāds ieraksts “nav gājis pie sirds” sabiedrībai.
Piemēram, Pēteris Bukovskis uzskata, ka to varēja paziņot citādāk, nevainojot pilsoņus. Uz šo iebildi gan Valsts zemes dienests atbildēja, ka tiek vainota gripa, nevis cilvēki.
Vēl kāda twitter lietotāja taujā, vai dienests veicis izmeklēšanu, apvainojot klientus. “Vai pārējā laikā darbinieki dzīvo nekontaktējoties ar citiem?” prasa madam I. Arī uz šo jautājumu dienests steidzis atbildēt, skaidrojot, ka slimojot galvenokārt tikai klientu apkalpošanas speciālisti.
"Nekad neaizmirsti, klients vienmēr ir vainīgs! Vienmēr!" /Apkalpošanas speciālistu likumus nr.1 @ZemesDienests / pic.twitter.com/BWIo1taJu0
— Annija Grēka (@JaukaMeitene) February 4, 2016