Kāda lielveikala “MAXIMA” kliente brīdina veikala apmeklētājus neatstāt mantas skapīšos, jo atgriežoties pēc iepirkšanās, tās jau nozagtas- līdzīgā situācijā nonākusi arī viņas paziņa.
"Šobrīd skaidrojam radušos situāciju konkrētajā veikalā un pārbaudām visas skapīšu slēdzenes. Lai izvairītos no šādiem starpgadījumiem, nedēļas laikā plānojam visas skapīšu slēdzenes konkrētajā veikalā nomainīt," komentē SIA "Maxima Latvija" Komunikācijas vadītājs Jānis Besers.
Kā jau ziņots, sociālajā tīklā facebook lielu uzmanību piesaistījusi klientes sūdzība par minēto veikalu.
“Pirms divām dienām piedzīvoju kādu notikumu bēdīgi slavenajā “MAXIMA” veikalā. Šoreiz Juglā . Tā kā mantu bija daudz, atstāju tās skapītī un durvis aizslēdzu, taču ,kad sapirkos un devos pie sava skapīša konstatēju, ka tur iekšā ielikts jau cits maisiņš ar citām mantām. Protams,uzreiz uzmeklēju apsargu, kurš arī atnāca – parādīja lapiņu,ka “MAXIMA” neatbild par atstātām mantām un pilnīgi bez jebkādas intereses izrādīšanas devās prom. Paspēju uzjautāt par kamerām - bet, redz, tur neesot! Interesanti, ka tieši tur, kur tās vajadzīgas visvairāk, to vienkārši nav.
Zīmīgi,ka nesen tieši šāds pats atgadījums notika draudzenei, tikai Cēsu “MAXIMA” lielveikalā. Tieši tāpēc neko vērtīgu skapītī neatstāju. Mans mērķis, protams,nav atgūt tās mantas,bet gan pabrīdināt citus, jo ir cilvēki,kas skapīšos atstāj mantas par kurām zagļi ļoti priecātos! Tam, kurš paņēma manu maisiņu noteikti bija vilšanās, jo tur iekšā bija vien drēbes!
Taču fakts paliek fakts. Un ir liela neizpratne - kā var no aizslēgta skapīša paņemt mantas, ielikt citas un vēl aizslēgt! Tas nozīmē tikai to, ka kādam ir cita atslēga vai arī viena atslēga der visiem skapīšiem! Kā arī attieksme no veikala puses ir gaužām bēdīga, taču par to gan es vairs nebrīnos. Mīļie cilvēki,nesiet savas mantas kaut zobos,bet MAXIMAS skapīšos neatstājiet, jo tie ir brīvi pieejami jebkuram! Un tam,kas maisiņu paņēma - Lai labi valkājas!” piebilst un novēl sociālo tīklu lietotāja.
Par spīti “MAXIMA” sociālo tīklu operatoru veiklajam darbam, kurā tie steigšus sociālajos tīklos atvainojušies klientei un solījušies informāciju pārbaudīt, ar šo ierakstu dalījušies vairāk nekā 600 Latvijas sociālo tīklu lietotāju.