Šorīt jau vēstīts - telekomunikāciju operators "Bite" vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) un Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK), pārmetot "Tele2" negodīgu un konkurentu nomelnojošu komercpraksi. Sava atbilde uz to sniedzama ari kompānijai “Tele2”, kuri teic – šī kompānija pati nomelnojot savus sāncenšus.
“Bitei Latvija cenšoties mazināt potenciālo klientu aizplūšanu, kuru var izsaukt Bites pārdošanas process un tālākā neskaidrā nākotne, tās vadītājs F.Renčaks centās radīt šaubas arī par citu tirgus dalībnieku turpmāko darbību, medijos izplatot nepamatotu informāciju, ka pēc desmit gadiem nebūs ne LMT, ne Tele2. Uzrunājot potenciālos klientus, kā arī sarunās ar esošajiem klientiem, tie mums norādīja uz šo F. Renčaka apgalvojumu, tāpēc mēs reaģējām, ar faktiem informējot par atšķirību starp “Tele2” un “Bite”. Pirmkārt, "Bites” pārdošanu, par kuru “Bite” izvairās runāt, tā vietā lai klientiem skaidrotu iespējamos riskus. Otrkārt, uzņēmuma slikto finansiālo stāvokli – pēc “Lursoft” pētījuma “Bite” ir viens no Latvijas uzņēmumiem ar lielākajiem zaudējumiem, kuram deviņu gadu laikā zaudējumi sasnieguši 84 miljonus eiro. Atšķirībā no “Bite”, “Tele2” ir Latvijā uz palikšanu,” teikts “Tele2” izplatītajā paziņojumā medijiem.
Jau ziņots: Bite Latvija vērusies PTAC un SPRK ar savā rīcībā esošu informāciju, ka "Tele2" pārstāvji zvana "Bite" klientiem un maldina tos, izplatot patiesībai neatbilstošu informāciju par "Bites" finansiālo stāvokli, bankrotēšanu un aiziešanu no Latvijas tirgus, sākot no nākamā gada.