Kāda jauna dāma sociālajos tīklos dalījusies ar nepatīkamu attēlu no kāda Rīgas lielveikala, kurā redzami patiešām ļoti nekvalitatīvi pārtikas produkti.
Meitenes publicētajā attēlā redzami appelējuši banāni, turklāt jaunkundze arī uzvērusi, ka konkrētajā Maxima lielveikalā šādi produkti nav retums.
Jāpiezīmē, ka Maxima Latvija sociālo tīklu operatori arī steiguši noskaidrot, kur konstatēti konkrētie produkti un solījušies problēmu novērst.
Savukārt lielveikalā Galerija Centrs Rimi lielveikalā, kādai sociālo tīklu lietotājai gadījies iegādāties sapuvušus tomātus, kuri piesmirdinājuši visu pircējas maisiņu. Tāpat dāma novērojusi veikala plauktos arī aizdomīgas kvalitātes mango.
Arī Rimi sociālo tīklu operatori atvainojušies, solījušies atgriezt dāmai naudiņu un novērst problēmu.
Bananćiki #maxima #banana #oldbananas #disgusting @ Ziepniekkalns, RIga https://t.co/6pDrUspi7I
— lelde (@plamshe_lelde) November 1, 2015
@plamshe_lelde Sveika! Lūdzu, saki, kad un kurā veikalā pamanīji šo situāciju?
— MAXIMA Latvija (@maximaveikals) November 1, 2015
@maximaveikals Sveiki. Šovakar- Valdeķu 50/4 , un nav jau pirmä reize,kad var ieraudzît tur śädus skatus.
— lelde (@plamshe_lelde) November 1, 2015
@MansRimi palīgā! Steigā paķēru GC Rimi tomātiņus, mājās krāmējot tīkliņu smirdoņa!! Visi tomāti bojāti un lipīgi!!! pic.twitter.com/UUUB4S5bAi
— Līga Bite (@bitteliga) October 31, 2015
@bitteliga Labvakar! Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Droši dodieties uz veikalu ar čeku un pirkumu, atmaksāsim iztērēto naudu.
— Rimi (@MansRimi) October 31, 2015
@MansRimi čeka diemžēl nav. nākamreiz būšu uzmanīgāka, taču arī mango plauktā ir zem katras kritikas.
— Līga Bite (@bitteliga) October 31, 2015