Svarīga informācija mazo pacientu vecākiem

Attēlam ir ilustratīva nozīme © F64

No šodienas Bērnu klīniskās universitātes pieraksta tālrunis būs bez maksas, kā arī zvanītājus apkalpos vairāk operatoru, aģentūru LETA informēja slimnīcas pārstāve Dace Preisa.

Pierakstīties uz konsultācijām un izmeklējumiem no šodienas varēs pa bezmaksas tālruni 80708866.

Turpmāk balss pakalpojumus zvanu centrā nodrošinās LMT. Preisa atzīmēja, ka līdz šim Bērnu slimnīcas pieraksta tālrunis bija paaugstināta tarifa pakalpojums, saskaņā ar pirms diviem gadiem veikto iepirkumu, kurā saimnieciski izdevīgāko pakalpojumu slimnīcai piedāvāja kompānija SIA "CSC Telecom".

Veicot jauno balss sakaru pakalpojuma iepirkumu, Bērnu slimnīca apņēmās segt sakaru operatoru noteiktās izmaksas par savienojumu, norādīja Preisa.

Tāpat, ņemot vērā, ka Bērnu slimnīca ikdienā saņem vairāk nekā 1000 zvanu un 300 e-pastu, šogad zvanu centrā strādājošo skaits palielināts no sešiem uz desmit operatoriem.

Šogad sadarbībā ar SIA "Latvijas Mobilais telefons" Bērnu slimnīcā izveidota arī jauna interaktīva sistēma, kas ļauj uz zvaniem vienlaikus atbildēt vairākiem operatoriem, kas savukārt nozīmē, ka zvanītāji tiks uzklausīti ātrāk.

Lai uzlabotu komunikāciju starp slimnīcu un pacientiem un novērtētu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, visas sarunas tiek ierakstītas un saglabātas. Sistēmā tiek reģistrēti visi zvani un tālruņa numuri, kas operatoriem dod iespēju atzvanīt klientam arī tādos gadījumos, ja saruna ir pārtūkusi un zvanītājs nav atstājis savu telefona numuru, stāstīja slimnīcas pārstāve.

Kā norādīja Bērnu slimnīcas valdes priekšsēdētāja Anda Čakša, slimnīca rūpīgi uzklausa pacientu ieteikumus un nav bijis noslēpums, ka paaugstināta tarifa tālrunis bija pamatā lielākajai daļai saņemto sūdzību. "Tāpēc mēs, tuvojoties iepriekšējā līguma termiņa beigām, pieņēmām lēmumu pārdalīt ārstniecībai paredzētos līdzekļus un rast finansējumu, lai varētu segt operatoru noteikto maksu par zvanu," sacīja Čakša.

Izvērtējot pēdējo mēnešu zvanu centra darba statistiku, redzams, ka visgarākais gaidīšanas laiks līdz savienojumam ir tieši dienas vidū, kad daudzi vecāki darba pārtraukumā vēlas pierakstīt bērnu pie ārsta. Tāpēc slimnīca aicina vecākus zvanīt pa tālruni laikā no plkst.18 līdz 20, kad ir samazināts gaidīšanas laiks.

Zvanu centra darbinieki pierakstu veic katru darba dienu no plkst.8 līdz 20.

Tāpat, zvanot uz vienoto pieraksta tālruni, ir iespējams atteikt pierakstu. Tālrunī ir izveidota atsevišķa izvēlne "atteikt pierakstu". Šie zvanītāji tiks apkalpoti prioritāri. Tāpat atteikuma formu iespējams aizpildīt Bērnu slimnīcas mājaslapā.

Latvijā

Krīžu un konsultāciju centrs “Skalbes” ir veicis apkopojumu par saņemtajiem zvaniem kopš 2021. gada un secinājuši, ka 33% no ienākošajiem zvaniem ir saistīti ar vientulību. Dati liecina, ka visbiežāk ar vientulību saskaras cilvēki, kas cieš no fiziskām un psihiskām saslimšanām, kā arī sievietes, kas saskaras ar finansiālām grūtībām.

Svarīgākais