Visā pasaulē telekomunikāciju uzņēmumi aktīvi strādā ne tikai pie savas pamatdarbības – televīzijas, interneta un balss sakaru nodrošināšanas vēl augstākā kvalitātē, bet arī rada paši savu unikālo saturu, tostarp veidojot savus TV kanālus. Šīm pasaules vēsmām seko līdzi arī Lattelecom: uzņēmums vairākus gadus jau veido popup kanālus, kas ļauj skatītājiem būt dažādu Latvijas mērogam būtisku notikumu epicentrā, bet tagad Lattelecom saviem klientiem sagādājis vēl divas būtiskas novitātes – divus saturiski daudzveidīgus TV kanālus, kas jau ietverti pamatpiedāvājumā.
Katru dienu sava tēma
Viens no jaunumiem ir televīzijas kanāls 360TV, kas raida kopš šā gada augusta. Tas ir pirmais Latvijā radītais augstas izšķirtspējas jeb HD televīzijas kanāls ar unikālu satura konceptu, katru nedēļas dienu veltot vienai tēmai, proti, pirmdienās tēma ir kino, otrdienās – sports, trešdienās uzsvars tiek likts uz biznesa inovācijām, tehnoloģiju jauninājumiem, ceturtdienas veltītas daiļajam dzimumam, piektdienas – mūzikai, sestdienas – hobijiem, svētdienas – kultūrai.
360TV pārraida visu diennakti septiņas dienas nedēļā. Par katru tēmu ik dienu kanālā var redzēt autorraidījumu Domnīca ar sižetiem un sarunām ar interesantām Latvijas personībām, kā arī filmas un dzīvesstāstus par pasaulslaveniem cilvēkiem, kas vislabāk iederas konkrētās dienas tematikā. Līdz ar to kanālam ir gan izklaidējošs, gan informatīvs raksturs. Domnīcas vadības groži katru dienu uzticēti citai personībai – kino pirmdienas vada Marta Līne, sporta otrdienas – Gustavs Terzens, ideju trešdienas – Jānis Palkavnieks, viņas ceturtdienas – Grēta Gorjučko, mūzikas piektdienas – Toms Grēviņš, hobiju sestdienas – Laura Jēkabsone un kultūras svētdienas – Jānis Ozols.
360TV kanālu veido Lattelecom grupas uzņēmums Media 360. «Kanālam jau ir izveidojusies lojāla auditorija. Tas ļauj secināt, ka skatītājiem ir iepaticies šis unikālais piegājiens – katru dienu programmas saturu pielāgot konkrētai auditorijai. Redzams, ka katrs šī kanāla skatītājs ir atradis vismaz divas sevi interesējošas tēmas un konkrētajās dienās pastiprināti seko līdzi kanāla piedāvātajām pārraidēm,» stāsta Media 360 izpilddirektors Kaspars Ozoliņš.
Kanāls 360TV ir pieejams visās Lattelecom televīzijas platformās: Interaktīvajā TV – 109. kanālā; Virszemes TV – 11. kanālā, Interneta TV – 1. kanālā.
Īpašs televīzijas kanāls sievietēm
Savukārt nedēļas sākumā skatītāju vērtējumam nodots vēl viens kanāls, kas paredzēts sieviešu auditorijai – STV Pirmā, kas ļauj apvienot labi pavadītu brīvo laiku ar kvalitatīvu TV saturu. Kanālu veido patiesi bagātīgs un krāsains vietējais un pasaules radīts saturs par sievietēm aktuālām tēmām. Ir sarūpēti gan interesanti pašmāju raidījumi, piemēram, sarunu šovs Starp mums runājot, realitātes šovs Es būšu tu (tajā katru nedēļu kāds pāris piekrīt savā starpā apmainīties ar saviem ikdienas pienākumiem), raidījums, kur Latvijas iedzīvotāji atklās savus mīlas stāstus, gan visā pasaulē iemīlētu filmu, seriālu un raidījumu jaunākās sezonas, piemēram, tagad arī Latvijas iedzīvotājiem ir iespēja sekot līdzi Zviedrijas kulta detektīvseriālam Jordskota, kuras katru sēriju noskatījušies vidēji 1,5 miljoni skatītāju. Savukārt leģendārā TV producenta Darena Stāra fani, kas sekojuši līdzi tādiem seriāliem kā Beverlihilza un Sekss un lielpilsēta, varēs iepazīties ar viņa jaunāko veikumu seriālā Jaunā es. Protams, neiztiks bez kulinārijas šova, kurā pasaules slavu guvušais Gordons Remzijs izaicinās sacensties pavisam vienkāršus cilvēkus, kuru kaisle ir ēdiena gatavošana. Katrā ziņā – ir ko izvēlēties! Arī šo kanālu veido Media 360.
Abu kanālu pārraides tiek nodrošinātas latviešu valodā, Lattelecom klientiem ir iespēja arī ārvalstīs radīto saturu klausīties oriģinālvalodā. Kanāli ir ietverti Lattelecom TV pamatpakā.
Akcents uz kvalitāti
Jaunu pastāvīgu televīzijas kanālu izveide ir likumsakarīgs solis līdzšinējam Lattelecom darbam, atbalstot vietējā satura īpatsvaru TV kanālos. Jau 2013. gadā uzņēmums piedāvāja pirmo popup kanālu, kas bija veltīts Dziesmu un deju svētkiem. Šo gadu laikā ir radīti vēl vairāki līdzīgi kanāli, kopskaitā septiņi, ļaujot Lattelecom klientiem gūt maksimālu klātbūtnes efektu kādā pasākumā vai pasākumu ciklā, piemēram, tvert skaistākos mirkļus Positivus, izjust operas svētku burvību, baudīt citus aktuālus kultūras notikumus, neizejot no mājām.
Arī skatītājiem ir iespēja piedalīties jaunu TV kanālu izvēlē – reizi ceturksnī sākotnēji testa režīmā klientiem tiek piedāvāti jauni kanāli, bet pēc tam, izvērtējot skatīšanās reitingus, skatītākie kanāli tiek iekļauti pamatpiedāvājumā. Vienlaikus uzņēmums uzsver – ne jau kanālu kvantitāte ir vērtība, bet kvalitatīvs saturs. Tāpēc par to tiek īpaši domāts. Jaunie kanāli tam ir pierādījums.