Aktrisei Ievai Pļavniecei gadījusies ļoti nepatīkama pieredze ar interneta veikalu 220.lv, vēstīts aktrises sociālā tīkla facebook profilā.
Pļavniece iegādājusies divus „Sony” viedtālruņus interneta veikalā 220.lv bijušas nelielas problēmas ar aparātu laicīgu piegādi un jau pašā sākumā radušās šaubas, vai aparāti domāti Latvijas tirgum, jo tajos uzstādīta ķīniešu valoda, kā arī uzlādes gali neesot bijuši paredzēti Eiropai.
Tomēr dažus mēnešus vēlāk problēmas atsākušas ar jaunu sparu.
„Nepaiet ne četri mēneši, kad pirmajam telefonam „atsakās” skārienjūtīgā labā un apakšējā josla tā, ka to nevar ne izslēgt, ne restartēt, nu neko nevar iesākt. Kamēr es mēģinu saprast, ko ar to sistēmu iesākt, man rokās esot telefonam apakšējā daļā parādās horizontāla plaisa ekrāna daļā. Es, protams, neticu tam, ko manas acis rāda, bet fakts paliek nemainīgs. Lieki netērējot laiku, nākamajā dienā dodos uz „Mobilux” servisa centru, kas ir šī telefona izplatītājs. Tie paņem aparātu, un saka, ka dos savu verdiktu par to, vai garantija labos trūkumus. Pēc laika pienāk atbilde – „sakarā ar to, ka telefonam ir radīti mehāniski bojājumi, garantijas remonts tiek atteikts” raksta aktrise un norāda, ka uz viņas iebildumiem atbildēts – ja kaut kas nepatīk, viņa varot iet uz „patērētājiem”.
Gandrīz uzreiz pēc tam aktrisei sākušās nedienas arī otru telefonu.
„Pēc dažām dienām, kādā skaistā augusta rītā, velkot kājās apavus, otrais telefons aizkavējies aizmugurējā bikšu kabatā, kas, manuprāt, nav nekas neparasts, jo vienmēr man telefoni ir dzīvojušies pa visām kabatām, tajā skaitā HTC, kas kalpoja godam, līdz nenovecoja, un tad pēkšņi dzirdu tādu smalku krakšķi. Skatos, jā otrā telefona aizmugurējā puse saplaisājusi sīkā zirnekļu tīklā. Pārējais korpuss – vesels. Sistēma arī kārtībā. Nu, es atkal nekavējos, pa taisno uz „Mobilux”.
Shēma – kā jau gaidīju, - identiska: tiek noformēts apraksts, un remonts ar precīzu „copy-paste” tekstu tiek atteikts. Es jautāju servisa darbiniecēm, ko viņas man ieteiktu tagad darīt, jo abiem aparātiem vēl nav pat pusgada lietojums, ņemot vērā to, ka tie servisā vien nostāvēja vismaz trīs nedēļas, un to cena pārsniedz kvalitatīva portatīvā datora cenu. Man atbildēja, lai dodos uz „patērētājiem”” skumji noteic I. Pļavniece, kura padomam sekojusi.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā aktrise brīdināta, ka visticamāk, neko nepanākšot, jo neviens galu galā nevarot pierādīt, ka viņas plaisas nav radušā mehānisku bojājumu rezultātā.
„Es jautāju – kā tad paliek ar „klientam vienmēr taisnība” sindromu? Pieredzējusī darbiniece man skumji smaidot iedeva anketu, un teica, lai dodos vien uz SIA „PIGU LATVIJA” , kas ir www.220.lv juridiskais SIA,” ziņo aktrise.
Tālāk jau sieviete iesniegusi visus nepieciešamos dokumentus un 220.lv ofisā un arī tur saņēmusi atbildi, ka jāgaida e-pasts. Arī no 220.lv I. Pļavniece, protams, saņēmusi ziņu, ka ierīcei ir radīti mehāniski bojājumi, un ja viņa vēloties vērsties neatkarīgā ekspertīzē, viņai uzņēmums par to jāinformē rakstiski.
„Nu, tad, godājamie, MOBILUX, www.220.lv un SIA „PIGU LATVIJA”, es jūs visus informēju rakstiski, šeit – facebook.com -, ka vērsīšos ne tikai neatkarīgajā ekspertīzē un atkal pie „patērētāju tiesību aizstāvjiem”, bet, ja vajadzēs, es savas tiesības par brāķa pārdošanu un savu kļūdu nelabošanu aizstāvēšu Latvijas Republikas kaut vai Augstākajā tiesā! Un, ja būs nepieciešams, pat iesūdzēšu visu Ķīnas Tautas Republiku ar SONY priekšgalā!!!” ar spēcīgu postulātu savu ierakstu facebook nobeidz I. Pļavniece.