Ar nepatīkamu sūdzību par picēriju „Pica Lulu” dalījušies sociālo tīklu lietotāji.
„Neapmierinošs serviss. Vakar tika norauts pasākums, jo trīs picu pasūtījums tika uz Teiku piegādāts divarpus stundu laikā,” savu sociālajā tīklā twitter publicēto sūdzību ar šādu tekstu iesāk neapmierinātais klients.
Picērijas sociālo tīklu operators steigšus taujājis pēc papildus informācijas. Klients publicējis attēlu ar kvīti, kurā redzams, gan pasūtījuma numurs, gan klienta telefons, tomēr picērijas operatoriem tas nav šķitis gana saprotami un tie turpinājuši taujāt pēc klienta numura, sakot, ka situācija vēl jāskaidro. Klients neapmierināts norādījis – visu informāciju jau sniedzis un uzskata, ka viņam nekas vairs nav jāpaskaidro. Uz to picērija, joprojām nav atvainojusies, bet vien sniegusi lakonisku atbildi, ka viņi ziņošot, kad būšot kāda papildus informācija.
@picalulu serviss suukaa. Vakar tika norauts pasakums, jo 3 picu pasutijums tika piegadats 2,5h-uz Teiku. Neiesaku.
— ElgarsV (@ElgarsV) September 23, 2015
@elgarsv sveiks, atsūtiet pasūtījuma ID un tel. nr. ar kuru tika veikts pasūtījums. Skaidrosim, kāpēc picas tik ļoti kavējās!
— Pica Lulu (@picalulu) September 23, 2015
@picalulu sanemu 20:20. Bet,labs serviss butu bijis ja piezvanitu man,nevis es,0,5cola pudeliti simbiski atvestu... pic.twitter.com/8AW9VjiKWX
— ElgarsV (@ElgarsV) September 23, 2015
@elgarsv atsūti DM savu telefona nr. skaidrosim situāciju.
— Pica Lulu (@picalulu) September 23, 2015
@picalulu jus nopietni?! Tak kviti ir rakstits! :))Jums sava puse janoskaidro nevis man jaskaidro :) Signe jau vakar skaidroja,paldies.
— ElgarsV (@ElgarsV) September 23, 2015
@picalulu varbut noder: pic.twitter.com/ien9Ye5pYL
— ElgarsV (@ElgarsV) September 23, 2015
@elgarsv Kā jau minējām, skaidrosim situāciju. Ziņosim.
— Pica Lulu (@picalulu) September 23, 2015