Latvijā plaši pazīstamas picērijas darbinieki atkal nelaipni pret klientiem

Attēlam ir ilustratīvs raksturs © scanpix

Ar nepatīkamu sūdzību par picēriju „Pica Lulu” dalījušies sociālo tīklu lietotāji.

 „Neapmierinošs serviss. Vakar tika norauts pasākums, jo trīs picu pasūtījums tika uz Teiku piegādāts divarpus stundu laikā,” savu sociālajā tīklā twitter publicēto sūdzību ar šādu tekstu iesāk neapmierinātais klients.

Picērijas sociālo tīklu operators steigšus taujājis pēc papildus informācijas. Klients publicējis attēlu ar kvīti, kurā redzams, gan pasūtījuma numurs, gan klienta telefons, tomēr picērijas operatoriem tas nav šķitis gana saprotami un tie turpinājuši taujāt pēc klienta numura, sakot, ka situācija vēl jāskaidro. Klients neapmierināts norādījis – visu informāciju jau sniedzis un uzskata, ka viņam nekas vairs nav jāpaskaidro. Uz to picērija, joprojām nav atvainojusies, bet vien sniegusi lakonisku atbildi, ka viņi ziņošot, kad būšot kāda papildus informācija.

 

Svarīgākais