Rimi neesot parūpējušies par savu klientu vajadzībām

© suggestkeyword.com

Kā ziņo sociālo tīklu lietotāji, Rimi lielveikali nav parūpējušies par ratiņkrēslos sēdošu cilvēku vajadzībām.

„Vides pieejamība cilvēkiem ar kustību traucējumiem dažos Rimi veikalos ir bēdīga. Pagrūti norēķināties ar karti,” raksta kāds sociālā tīkla twitter lietotājs, kurš arī atklāj, ka tas noticis Rimi veikalā tirdzniecības centrā „Mols” un problēma atklājoties tajā, ka sēžot ratiņkrēslā nevar redzēt, ko rāda karšu lasītājs. Tāpat esot grūtības nospiest pogas, jo karšu lasītājs nelokoties uz leju.

Jāpiezīmē, ka Rimi sociālo tīklu operatori žigli reaģējuši uz publicēto sūdzību un solījušies problēmu atrisināt.

Latvijā

Biedrībā "Tiesiskums.lv" apvienojusies Latvijas advokātu grupa iecerējusi panākt kompensāciju Latvijas iedzīvotājiem par nelikumīgajiem maksājumiem obligātās elektroenerģijas iepirkuma komponentes (OIK) ietvaros. Runa ir par gandrīz diviem miljardiem eiro, vēsta Latvijas Radio 4.

Svarīgākais