Kā ziņo sociālo tīklu lietotāji, Rimi lielveikali nav parūpējušies par ratiņkrēslos sēdošu cilvēku vajadzībām.
„Vides pieejamība cilvēkiem ar kustību traucējumiem dažos Rimi veikalos ir bēdīga. Pagrūti norēķināties ar karti,” raksta kāds sociālā tīkla twitter lietotājs, kurš arī atklāj, ka tas noticis Rimi veikalā tirdzniecības centrā „Mols” un problēma atklājoties tajā, ka sēžot ratiņkrēslā nevar redzēt, ko rāda karšu lasītājs. Tāpat esot grūtības nospiest pogas, jo karšu lasītājs nelokoties uz leju.
Jāpiezīmē, ka Rimi sociālo tīklu operatori žigli reaģējuši uz publicēto sūdzību un solījušies problēmu atrisināt.
Vides pieejamība cilvēkiem ar kustību traucējumiem dažos @MansRimi veikalos ir bēdīga. Pagrūti norēķināties ar karti.
— Pēteris Prikulis (@peterisprikulis) September 27, 2015
@peterisprikulis Labrīt! Sakiet, lūdzu, kuros veikalos esat novērojis šādu situāciju?
— Rimi (@MansRimi) September 28, 2015
@MansRimi Molā. Ratiņkrēslā sēžot nevar redzēt , ko karšu lasītājs rāda un pogas saspiest. Tas tāpēc, ka aparāts nelokās uz leju.
— Pēteris Prikulis (@peterisprikulis) September 28, 2015
@peterisprikulis Paldies par ziņu! Lūkosim, ko varam lietas labā darīt, lai iepirkšanās būtu ērtāka.
— Rimi (@MansRimi) September 29, 2015