Ja neizdosies novērst smagsvara automobiļu braukšanu pa pagaidu koka tiltu pāri Lielupei pie Kalnciema, šo Rīgas–Liepājas šosejas posmu nāksies pavisam slēgt kravas transporta līdzekļiem.
Ceļa zīmes norāda, ka pa pagaidu tiltu drīkst braukt auto ar svaru līdz 44 tonnām, taču nav nodrošināta ceļa zīmju ievērošana. Šādas situācijas paredzējums tika apspriests jau 7. augustā, kad satiksmes ministrs Anrijs Matīss tika iepazīstināts ar pēdējiem sagatavošanās darbiem, lai varētu slēgt un remontēt pastāvīgo dzelzs tiltu, bet satiksmi novirzīt pa turpat līdzās uzbūvēto pagaidu tiltu. Tā brauktuve pāri Lielupei ir izveidota no koka dēļiem. Protams, tie ir biezi dēļi, bet ne ar tādu nestspēju, lai kalpotu visiem transporta līdzekļiem, kādi tagad braukā pa Latvijas ceļiem.
Lielupes tilta remonta pasūtītājs ir valsts uzņēmums Latvijas Valsts ceļi, pasūtījumu izpilda SIA Saldus ceļinieks. Būtu grūti prasīt, lai valsts pasūtītu un uzņēmēji uzbūvētu izturīgāku pagaidu tiltu, jo šie būvdarbi taču jāiekļauj kopējā pastāvīgā tilta remonta izmaksās. Arī par tām vēl jāraizējas, vai tās nepieaugs, kad tilta labotāji pa īstam iepazīsies ar to, kādā stāvoklī atrodas dzelzs tilta konstrukcijas. Jau sākotnēji bija skaidrs, ka to labošana nav apvienojama ar pastāvīgā tilta lietošanu, sašaurinot tā brauktuvi līdz vienai joslai. Tilta un tam piegulošo šosejas posmu remonta kopējā tāme ir 16,6 miljoni eiro.
Turpmākie notikumi apstiprināja bažas, ka vismaz daļa smagsvara auto vadītāju un autopārvadājumu uzņēmumu priekšnieku ceļa zīmes ignorēs. Pēc būvdarbu pasūtītāja un izpildītāja vizuālajiem novērojumiem, tā tas notiek regulāri. Pagaidu tilts neizturēs pārslodzi līdz pastāvīgā tilta salabošanai. Latvijas Valsts ceļi ir vērsušies Valsts policijā ar lūgumu organizēt kravu svēršanu pie tilta. Ja pārkrautā transporta kustība tomēr turpināsies, nāksies slēgt pagaidu tiltu visiem kravas automobiļiem.