Latvijas saldējuma ražotājs maldina bērnus ar vairs neesošām balvām

© bez tabu

Jau jūlija sākumā tika izziņota FOOD UNION saldējuma zīmola „Pols” rīkota akcija, kuras laikā pret 30 minētā saldējuma kociņiem iespējams savā īpašumā iegūt peldmatraci, tomēr, izrādās, ka šīs lietas nemaz nav tik vienkāršās, ziņo raidījums „Bez Tabu”.

Arī Cēsinieka Normunda bērni tika sakrājuši 30 saldējuma Pols kociņus, lai savā īpašumā iegūtu vienu no akcijas garantētajām balvām –  1000 peldmatračiem, tomēr balvas vietā bērni saņēmuši vien vilšanos, jo matrači jau sen kā beigušies un ražotājs nav uzskatījis par būtisku, informēt patērētājus par šo faktu.

Kamēr veikalos par to, ka matraču vairs nav, nekas nav zināms, tikmēr loterijas organizatori žurnālistus informējuši, ka kārotās balvas „izķertas” jau pirmajās akcijas nedēļās un, lai gan loterijas laiks norādīts līdz 31. augustam, šajā gadījumā darbojas „dzīvās rindas” princips.

Arī FOOD UNION pārstāvis uzsvēris, ka šādu patērētāju ieinteresētību loterijā prognozēt nav bijis viņu spēkos, tomēr, vismaz „Bez Tabu” pārraidītajā sižetā neatklāj, kādēļ par to, ka beigusies viena no galvenajām loterijas balvām, nav tikuši informēti ne patērētāji, ne tirdzniecības vietu darbinieki.

Svarīgākais