Pirms neilga laika portāls nra.lv saņēma sūdzību par to, ka lielveikalu tīklā „Maxima Latvija” esot nopērkami sapuvuši arbūzi, tāpat arī ar šādu informāciju dalās sociālā tīkla twitter lietotāji.
„Nopērc arbūzu, bet viss jāmet ārā,” šādu sūdzību sociālajā tīklā twitter publicējusi kāda lielveikala kliente, ierakstu papildinot ar sapuvuša arbūza bildi. Tā kā jau iepriekš tika saņemta līdzīga rakstura sūdzība, turklāt šobrīd ir laiks, kad daudzi dodas iegādāties tieši šo gardo augli, portāls nra.lv izlēma sazināties ar SIA „Maxima Latvija” pārstāvi Jāni Beseri, lai noskaidrotu problēmas izcelsmi un patiesos apmērus.
„Pašlaik esam saņēmuši divas šāda rakstura sūdzības, tomēr vēlos norādīt, ka mēs pārbaudām katru saņemto partiju. Šeit gan jāpiezīmē, ka „arbūzu laikā” partiju ir daudz un gadās atsevišķi gadījumi, kad daži augļi varbūt gatavāki nekā citi, turklāt nepārgriežot katru arbūzu īsti nevar pateikt vai tas ir labs,” skaidro J. Beseris, kurš arī piezīmē, ka tieši tādēļ klientiem iespējams iegādāties arī sagrieztus arbūzus, turklāt aicina visus, kam gadījies iegādāties iebojātu augli, ar čeku griezties lielveikalu „Maxima” informācijas centrā, kur tiks atgriezta nauda par pirkumu.