Kāda jauna veikala „Rimi” kliente piedzīvojusi nepatīkamu pārsteigumu. Ēdot „Rimi” kāpostus jauniete uzdūrusies nelielam un labi „noslēptam” metāla stienim.
Jaunā dāma bez vilcināšanās par savu nelaimi informējusi savus twitter sekotājus un arī „Rimi” veikala oficiālo twitter kontu. Viņa ievietojusi bildi ar kāpostiem, kuros redzams metāla stienis un papildinājusi attēlu ar informāciju: „Mans „Rimi”! Ēdot jūsu kāpostus, gandrīz noriju šo stienīti. Baidos, vai kādu nepaspēju norīt. Kā jūs ieteiktu rīkoties?”
Šeit jāpiemin, ka veikala „Rimi” twitter konta operatori ātri atbildējuši meitenei, atvainojušies viņai par nodarīto, aicinājuši atgriezties tirdzniecības vietā ar solījumu atgriezt naudu par pirkumu.
Uz meitenes vaicājumu, vai gadījumā nav apdraudēti arī citi „Rimi” kāpostu cienītāji „Rimi” pārstāvji atbildējuši, ka sazināšoties ar ražotāju un situāciju atrisināšot.
@MansRimi ,ēdot jūsu kāpostus, gandrīz noriju šo stienīti. Baidos, vai kādu nepaspēju norīt.Kā jūs ieteiktu rīkoties? pic.twitter.com/pcEHrtAqzb
— Liene Gintere (@GinterLiene) June 11, 2015
@GinterLiene Labrīt! No sirds atvainojamies! Kurā veikalā iegādājāties šos kāpostus? Vai variet, lūdzu, precizēt svītru kodu uz iepakojuma?
— Rimi (@MansRimi) June 11, 2015
@GinterLiene Lūdzu, dodieties uz veikalu ar produktu un tajā atrasto svešķermeni - atdosim naudu par pirkumu un sazināsimies ar ražotāju.
— Rimi (@MansRimi) June 11, 2015
@MansRimi Kāpostus iegādājos Liepājā, Ostmalas Rimi. Ja arī citos spainīšos ir, ka kādam rīklē neiesprūst. pic.twitter.com/l8s4cuUucQ
— Liene Gintere (@GinterLiene) June 11, 2015
@GinterLiene Paldies par foto. Sakiet, kāds ir produkta derīguma termiņš?
— Rimi (@MansRimi) June 11, 2015