Reval viesnīcām būs airBaltic viesnīcu vārds

Latvijas lidsabiedrība airBaltic un lielākais viesnīcu tīkls reģionā Reval Hotels paziņojuši par sadarbības paplašināšanu. Uzņēmumi apvienos spēkus un turpmāk izmantos airBaltic Hotels zīmolu („Reval Hotels, Member of airBaltic Hotels”), lai efektīvāk popularizētu savus pakalpojumus un augstos standartus. Reģionā šis ir pirmais šāda mēroga kopzīmols, kas nostiprinās abu uzņēmumu komerciālās pozīcijas Baltijas valstu, Krievijas, Ziemeļvalstu un Rietumeiropas tirgos.

„Esam gandarīti apvienot spēkus ar Reval un piedāvāt airBaltic klientiem kvalitatīvus pakalpojumus. airBaltic un Reval Hotels Baltijas valstīs ir nozīmīgi uzņēmumi, un klientiem ir nepieciešami uzticami un kvalitatīvi pakalpojumi, ko mēs varam kopīgi piedāvāt ar airBaltic un airBaltic Hotels zīmolu. Mēs esam pārliecināti, ka izmantojot interneta ceļojumu aģentūras airBalticTravel iespējas, Reval pārdošanas rezultāti pieaugs par 20 procentiem,” stāsta airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks.

Savukārt Reval Hotels izpilddirektors Heiki Vanhanens uzsver, ka „sekmēsim airBaltic Hotels atpazīstamību atbilstoši Reval Hotels politikai. Mūsu kopīgais mērķis ir atbalstīt vienam otra centienus, kā arī kopīgi piesaistīt tūristus tirgiem, kuros darbojamies.”

Abu uzņēmumu klientiem būs iespējams saņemt kvalitatīvus tūrisma pakalpojumus. Abi uzņēmumi abpusēji virzīs tirgū viens otra pakalpojumus. Klientiem tiks garantēta viszemākā pakalpojumu cena.

Šis solis nodrošina ieguvumus abiem partneriem. Reval Hotels viesnīcas tiks piedāvātas gandrīz 3 miljoniem airBaltic pasažieru gadā, nodrošinot lielākas iespējas ārējos tirgos. Kopzīmola izveidošana un jauni pārdošanas kanāli palīdzēs palielināt ieņēmumus. Savukārt airBaltic tas nodrošina augstu pozicionējumu tūrisma nozarē un partnerību ar Reval Hotels, kas gadā nodrošina 600 000 viesu naktis.

Svarīgākais