Daugavpilī iereibis šoferītis taranē tramvaju

© Valsts Policija

Valsts policijas Latgales reģiona pārvaldes Kārtības policijas biroja Prevencijas nodaļas inspektore Anastasija Laizāne atklāj, ka automašīnas "Renault" vadītājs, braucot ārā no pagalma pāri tramvaja sliedēm, nepalaida no kreisās puses braucošo tramvaju, raksta portāls Daugavpils24.lv

Sadursmes rezultātā automašīna tika iespiesta starp margām un tramvaju. 

Veicot vadītāja pārbaudi, policijas darbinieki noskaidroja, ka 1972.gadā dzimis "Renault" vadītājs atrodas 1,42 promiļu reibumā.

Cilvēki negadījumā nav cietuši, taču pasažieriem nācās paciest sagādātas neērtības, kas saistītas tramvaju kustības bloķēšanu.

Sadursmes rezultātā automašīna tika iespiesta starp margām un tramvaju.

Veicot vadītāja pārbaudi, policijas darbinieki noskaidroja, ka 1972.gadā dzimis "Renault" vadītājs atrodas 1,42 promiļu reibumā.

Cilvēki negadījumā nav cietuši, taču pasažieriem nācās paciest sagādātas neērtības, kas saistītas tramvaju kustības bloķēšanu.

Latvijā

Kādēļ akciju sabiedrība “Rīgas siltums” vēlējās būtiski lielākus tarifus siltumenerģijai, pēc tam pārdomāja un pēkšņi vēlējās mazākus, uz kā rēķina tika prasīti zemāki tarifi, vai alkas pēc lielākiem tarifiem mazinātos, ja sabiedrībā neraisītos sašutums, interesi par notiekošo neizrādītu ekonomikas ministrs un akcionārs Rīgas dome; vai mazajiem siltuma ražotājiem ir pamats sūdzēties par grūto dzīvi; kādēļ nedrīkst pieļaut TEC radītā siltuma izkūpināšanu gaisā, kādēļ par nozari atbildīgajām ministrijām un arī Tieslietu ministrijai būtu sabiedrībai jāizskaidro, kā valsts raugās uz iniciatīvu tiesas ceļā no valsts atprasīt miljardus par OIK; kādēļ nepieciešams izmaiņas likumdošanā par ūdens apriti; ko darīt ar izmaksām par abonētās preses izplatīšanu; vai varam prognozēt tarifus pakalpojumiem tuvākajā nākotnē – “nra.lv” saruna ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) priekšsēdētāju Aldu Ozolu.

Svarīgākais