"SEB bankas" filiāles Valkā, Limbažos, Gulbenē, Balvos, Krāslavā, Preiļos, Tukumā, Aizkrauklē, Salaspilī un Jūrmalā turpina klientu apkalpošanu vēl tikai līdz šodienai.
"SEB bankas" korporatīvās komunikācijas vadītājs Mārtiņš Panke aģentūru LETA iepriekš informēja, ka banka jau vairākus gadus strādā ar bankas klātbūtnes piemērošanu klientu vajadzībām. Izvērtējot biznesa datus un klientu uzvedību, banka pieņēmusi lēmumu par klientu apkalpošanas koncepcijas maiņu atsevišķās pilsētās - Valkā, Limbažos, Gulbenē, Balvos, Krāslavā, Preiļos, Tukumā, Aizkrauklē, Salaspilī un Jūrmalā. Šajās pilsētās "SEB bankas" filiāles turpina darbu līdz šodienai.
Panke skaidroja, ka galvenais apsvērums klientu apkalpošanas koncepcijas maiņai ir tas, ka klientu uzvedība ir mainījusies - klienti labprātāk izvēlas sev nepieciešamos maksājumus veikt paši - 99% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālēs. Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir būtiski samazinājies apkalpoto klientu skaits filiālēs - atkarībā no filiāles tas uzrāda kritumu no 20% līdz pat 43%.