Sazvanīt Latvenergo pēdējās dienās ir tikpat kā neiespējami – bezmaksas telefona numurs ir nepārtraukti aizņemts un nereti jāgaida pat divas stundas, lai izdotos pārmīt pāris vārdus ar uzņēma speciālistiem.
Arī klientu portāls e-latvenergo lielās klientu aktivitātes dēļ brīžiem nestrādā. Iemesls tam ir skaitītāju rādījumu nodošanas beigu termiņa – 3. februāra – tuvošanās, kas daudzus elektrības lietotājus padarījis nervozus. Viņi bažās, ka termiņš tūliņ beigsies, bet rādījumus nosūtīt neizdodas. Savukārt par rēķina apmaksas kavēšanu draud soda nauda.
Neatkarīgā pārliecinājās, ka gadījumos, kad klientam neizdodas sava elektrības skaitītāja rādījumu nodot portālā e-latvenergo vai pa tālruni, Latvenergo šos datus šobrīd pieņem arī tvitter. Tas, protams, nenozīmē, ka klienti sava elektrības skaitītāja rādījumu izliek apskatei visai pasaulei. Šos datus iespējams nosūtīt ar privātās ziņas (DM) starpniecību. Tādā veidā skaitītāja rādītājus jau ir nodevuši vairāki Latvenergo klienti, kuri nebija varējuši to izdarīt tam paredzētā veidā.
Latvenergo preses sekretāre Sandra Vējiņa atklāja, ka šomēness elektrības skaitītāja rādījumu nodošanas termiņš ir pagarināts līdz 6. februārim un to iespējams izdarīt ne tikai e-latvenergo, bet arī ar e-pasta starpniecību klientu.serviss@latvenergo.lv. Sazvanīt uzņēmumu, iespējams, joprojām būs grūti, jo kopš februāra sākuma Latvenergo ik dienu saņem aptuveni 20 000 zvanu no saviem klientiem.