Kampaņa „Uzslavē labu servisu” Latvijā norisinās vienpadsmito reizi. Katru gadu kampaņas organizatori aicina Latvijas uzņēmumus iesaistīties kampaņā, lai aktualizētu jautājumu par klientu apkalpošanas kvalitātes celšanu, tās nozīmi uzņēmuma attīstībā un veiksmīgā darbībā. Dalību kampaņā iespējams pieteikt vēl tikai līdz 30.janvārim,kampaņas mājaslapā – www.labsserviss.lv!
Šogad kampaņas organizatori aicina uzņēmumus piedalīties kampaņā ne tikai, lai pierādītu savu izcilo klientu apkalpošanu, bet arī, lai apgūtu jaunas iemaņas klientu apkalpošanas jomā un atbalstītu cilvēkus ar invaliditāti, to nodarbinātības iespējas.
Katram uzņēmumam, kurš piedalīsies kampaņā būs iespēja :
• cīnīties par laba servisa līdera titulu savā nozarē
• piedalīties konferencē „Klientu servisa vadītāju diena”
• piedalīties konferencē „Labāko klientu servisa darbinieku diena”
• izmantot Recommy divus mēnešus bez maksas
• piedalīties „Uzslavē labu servisu 2015” apbalvošanas ceremonijā
• atbalstīt apvienības „Apeirons” biedrus – cilvēkus ar invaliditāti
Aicinam rast iespēju piedalīties kampaņā un gūt pozitīvas emocijas, kas motivēs gan darbiniekus, gan klientus, gan pašus uzņēmumus!Ticība labajam vienmēr dara brīnumus, tādēļ ja ticēsim, ka labi vārdi vairo labus darbus, padarīsim Latviju par labāku vietu gan uzņēmumiem, gan to klientiem!