"Latvijas Gada auto 2015" - "Ford Mondeo"

© F64

6. decembrī notika konkursa „Latvijas Gada auto 2015” fināla balsojums un svinīgā apbalvošanas ceremonija, kurā sīvā cīņā konkursa galveno titulu „Latvijas Gada auto 2015” izcīnija „Ford Mondeo”.

Nominācijā „Latvijas Mazais auto 2015” svarīgākais bija maksimālas iespējas un pietiekamas ērtības minimālos gabarītos par relatīvi zemu cenu. Līdz ar to uzvaras laurus plūca „Renault Twingo”.

„Latvijas Sportiskākais auto 2015” šogad bez pārsteigumiem - nepārspēts palika „Subaru WRX STI”.

„Latvijas Skaistākais auto 2015” ir neapšaubāmi vissubjektīvākā balsojuma daļa, un tajā ir vislielākā viedokļu dažādība. Tomēr pēc garām diskusijām, žūrija izvēlējās „Latvijas Gada auto 2015” titula ieguvēju - „Ford Modeo”.

„Latvijas Eko auto 2015” dilemmu – lēti pirkt un diezgan lēti braukt vai dārgi pirkt un ne tikai dabai saudzējoši, bet arī ļoti lēti braukt – žūrija atrisināja šādi. Balva tieka piešķirta „Toyota Yaris Hybrid”.

"Latvijas Apvidus auto 2015” nominācijas nosaukums ir nosacīts, jo reti kurš no tiem pēdējo gadu izpildījumā paredzēts patiešām skarbiem bezceļu apstākļiem. Tomēr pilnpiedziņa, mazliet lielāki riteņi un „klīrenss”, mums bieži vajadzīgi un tādēļ vilina. Šajā nominācijā par labāko žurija atzina „Dacia Duster”.

Tāpat šogad atgriezās nominācija „Latvijas Komercauto 2015” jeb darba rūķis, kura titulu ieguva „Ford Transit”.

Galvenajā balsojumā notika sīva cīņa, bet tomēr trešo vietu ar 103 punktiem ieguva pagājušā gada uzvarētāja uzlabotā versija - „Škoda Octavia Scout”. Otrajā pozīcijā finišu šogad sasniedz „Volkswagen Passat” ar 117 punktiem. Uzvarētājs un prestižā titula „Latvijas Gada auto 2015” ieguvējs ar 129 punktiem – „Ford Mondeo”!

Lielākais auto nozares gada notikums Latvijā, konkurss „Latvijas Gada auto” notiek jau sešpadsmito reizi kopš 1998. gada.

Latvijā

Latvijā gadā ir 12 papildu brīvdienas (Lieldienās, Jāņos, Latvijas Republikas Neatkarības atjaunošanas dienā, Latvijas Republikas Proklamēšanas dienā, Darba svētkos, Ziemassvētkos un Jaungadā). Lielākā daļa cilvēku, izņemot darbaholiķus, labprāt iegūtu vēl pāris papildu brīvdienas, piemēram, Lāčplēša dienu un 15. augustu. Arī darba nedēļa varētu būt īsāka. Ekonomisti gan krata pirkstu – papildu brīvdienas Latvijai izmaksājot dārgi.

Svarīgākais