Interneta lietotāji visā pasaulē sajūsminās par Latvijas baravikām

© f64

Par tūrisma sadaļas „Travel in Latvia” rekordisti kļuvusi septembra sākumā ievietotā fotogrāfija ar baravikām, kura sasniegusi 204 tūkstošus interesentu un ieguvusi vairāk nekā 4400 simpātiju klikšķu.

Valsts profilu sociālajā tīklā www.facebook.com izveidoja Latvijas Institūts pirms divarpus gadiem. Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) radītā tūrisma sadaļa LV profilā „If You Like Latvia, Latvia Likes You” tika iemēģināta jūlijā, bet, sākot ar augustu, ik nedēļu tiek sagatavoti un sadaļā publiskoti divi saistoši Latvijas tūrisma stāsti.

„Analizējot augusta – pirmā īstā sadaļas darba mēneša - rezultātus, jāatzīst, ka tie ir ļoti iepriecinoši,” uzsver TAVA interaktīvo risinājumu attīstības speciāliste Līna Ivanova. „Visus astoņus augustā ievietotos vēstījumus redzējuši vairāki desmiti tūkstošu cilvēku, piemēram, stāstu par Aglonu – tuvu pie 70 tūkstošiem, Rīgas pilsētas svētku ziņu – vairāk nekā 65 tūkstoši, bet videofilmiņu par mūsu vasaru – pāri par 60 tūkstošiem.”

Jau tuvākajā laikā tūrisma sadaļā plānota pirmā mikro kampaņa, kas neparastā, pievilcīgā veidā stāstīs par Latvijas dabas bagātībām – pļavu, mežu un dārzu ar ogām, sēnēm, zāļu tējām un citām veltēm. Ar atraktīvu vizuālo risinājumu vēl vairāk tiks piesaistīta profila un tūrisma sadaļas apmeklētāju interese un vēl mērķtiecīgāk profila apmeklētāji tiks aizvesti uz nacionālā tūrisma portāla www.latvia.travel datubāzi.

Latvijā

Biznesa augstskolas "Turība" Biznesa inkubators, Uzņēmējdarbības vadības fakultāte un Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūts janvārī rīkos trešo ilgtspējīgu biznesa ideju hakatonu "To Be", informē augstskola.

Svarīgākais