Vētras un lietavu rezultātā cietuši vairāki autoceļi

© f64

Vētras un lietavu rezultātā 11. augusta vakarā un naktī no 11. augusta uz 12. augustu uz valsts autoceļiem bija nolūzuši vairāk nekā 10 koki, kā arī vairākās vietās izveidojušies izskalojumi. Šodien visi bojājumi tiek operatīvi novērsti un nolūzušie koki novākti.

Jelgavas apkārtnē uz autoceļa V28 Blukas - Emburga bija viens nolūzis koks, uz autoceļa P103 Dobele – Bauska – divi nolūzuši koki, bet uz autoceļa V1076 Dorupe – Līvbērze – trīs koki. Izskalojumi ir izveidojušies uz autoceļa A8 Rīga–Jelgava–Lietuvas robeža (Meitene) 31,25. km, uz autoceļa P93 Jelgava–Iecava 12,7. km un autoceļa P94 Jelgava–Staļģene–Code 20,4. km. Nogāzti koki ir arī uz autoceļa V1065 Tušķi - Kalnciems.

Cēsu apkārtnē izskalojumi ir Ieriķos uz autoceļa A2 Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža, kā arī uz autoceļa V291 Cēsis – Kārļi – Ieriķi no 6. līdz 7. km, abās ceļa pusēs.

Kuldīgas apkārtnē ir konstatēti izskalojumi uz autoceļa V1264 Adze – Gudenieki – Ēdole no 5. līdz 6. km.

Siguldas apkārtnē ir konstatēti sekojoši bojājumi: uz autoceļa V94 Sēnīte - Kārļzemnieki viens nolūzis koks; uz autoceļa A2 Rīga – Sigulda – Igaunijas robeža 47. km viens nolūzis koks un izskalojums 24. km; uz autoceļa P8 Inciems–Sigulda–Ķegums no 9. līdz 12. km viens nogāzies koks un 10 m3 liels izskalojums; uz autoceļa V94 Sēnīte – Kārļzemnieki viens izskalojums un viens izskalojums uz autoceļa V71 Bukas - Mālpils.

Limbažu apkārtnē uz autoceļa A1 Rīga (Baltezers)–Igaunijas robeža (Ainaži) Duntē bija nogāzies viens koks.

Savukārt Ogres apkārtnē pa vienam kritušajam kokam bija uz autoceļiem P85 Rīgas HES–Jaunjelgava un P88 Bauska–Linde, kā arī izskalojumi uz autoceļa V972 Madliena – Lēdmane, uz autoceļa P32 Augšlīgatne–Skrīveri, kā arī uz autoceļa P80 Tīnūži–Koknese krustojumā ar autoceļu P32 Augšlīgatne–Skrīveri.

Smiltenē uz autoceļa P25 Smiltene - Strenči bija nogāzies viens koks.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais