Latvenergo ar īsziņu informē par avāriju

Mājā pēkšņi pazuda gan elektrība, gan apkure, Neatkarīgajai sūkstījās aktrise Svetlana Bless. Ar tumsu jau latvieti neiznīdēs, viņa sūri pazobojās, bet aukstumā gan esot dikti nepatīkami sēdēt, jo bez elektrības nestrādā arī sūkņi, nenodrošinot apgādi ar siltumenerģiju.

Svētku dienās, kad cilvēki vairāk būs mājās, avārijas situācijas ir iespējamas – kaut vai tīklu pārslodzes dēļ, brīdina akciju sabiedrība Latvenergo.

Skatuves māksliniece pie siltuma un gaismas tika jau pēc dažām stundām, kad bojājumu Stirnu ielā Rīgā novērsa. Vainojams bija nopietns transformatora punkta defekts, informē Latvenergo ārējās komunikācijas daļas vadītājs Andris Siksnis. Iekārta tika mainīta iespējami ātri, lai iedzīvotāji nepaliktu bez elektrības svētku laikā. Šie darbi bijuši plānoti, un iedzīvotāji brīdināti – dažs ar īsziņu mobilajā tālrunī, citiem nosūtot vēstuli.

Lielā salā atsevišķos Rīgas rajonos ir tīkla pārslodzes, kas rodas nesankcionētas elektrisko sildītāju lietošanas dēļ. Tad elektrība atslēdzas un vienlaikus pazūd centrālapkure un karstais ūdens gan atsevišķā kāpņu telpā, gan ēkā, gan pat mikrorajonā un kvartālā. "Nevarētu teikt, ka mūsu tīkli būtu sliktāki vai tiktu salaboti lēnāk nekā citās valstīs," teic A. Siksnis un piebilst, ka par prognozējamām problēmām iedzīvotāji tiek informēti. Ir iespējams saņemt īsziņu mobilajā telefonā: tad gan rīdziniekam jāpiesakās vai nu Latvenergo klientu servisā (tālr. 80200400), vai www.latvenergo.lv. Kamēr visi klienti nebūs paziņojuši savu tālruņa numuru vai epasta adresi, turpināsies paziņojumu sūtīšana arī pa pastu uz līgumā norādīto adresi. Ja klients nav norādījis sev vēlamo informācijas saņemšanas veidu (to var izdarīt, slēdzot līgumu par elektroenerģijas piegādi, vai darīt zināmu, izmantojot klientu pašapkalpošanās portālu www.elatvenergo, informatīvo tālruni 80200400 vai vēršoties klientu apkalpošanas centrā), iedzīvotājiem paziņojums tiks nosūtīts kā īsziņa, epasts vai vēstule. Par elektrības padeves pārtraukšanu, lai veiktu plānotus darbus, lietotājs jābrīdina piecas dienas iepriekš.

Savukārt Rīgas siltums informē, ka problēmas, jo īpaši tad, ja pēkšņi pazudusi apkure vai karstais ūdens, iespējams noskaidrot pa bezmaksas tālruni 80000090 (visu diennakti).

Svarīgākais