Šodien "Starptautiskā lidosta "Rīga"" pirmo reizi lidostas vēsturē viena kalendārā gada laikā sagaidīja 4 miljono pasažieri, par kuru kļuva Linda Kimeiša no Rīgas.
4 miljonais starptautiskās lidostas "Rīga" pasažieris Linda Kimeiša šodien, pulksten 12.50 ieradās ar airBaltic reisu no Briseles.
Svinīgi 4 miljono pasažieri sagaidīja un sveica VAS Starptautiskā lidosta "Rīga" valdes priekšsēdētājs Krišjānis Peters, Reval Hotel Group pārdošanas un marketinga direktors Latvijā Artūrs Stikuts, nacionālās lidsabiedrības airBaltic viceprezidents korporatīvās komunikācijas jautājumos Jānis Vanags, AS "Rīgas taksometru parks" tehniskais direktors Kaspars Muižnieks un n[ex]t saksofonu kvartets.
"Starptautiskās lidostas "Rīga" attīstības līkne pēdējos piecos gados ir veidojusies tā, ka iepriekš nesasniegtā miljona robežšķirtne atnāk ap Ziemassvētkiem. Šodien, pirmo reizi starptautiskās lidostas "Rīga" vēsturē sagaidot 4 miljono pasažieri ir gandarījums par sasniegto. Ir prieks par veiksmīgo sadarbību ar mums nozīmīgiem partneriem kā rezultātā ir izdevies sarūpēt īstu "dāvanu maisu", ko šodien pavisam tuvu Ziemassvētkiem varam kopīgi pasniegt 4 miljonajam pasažierim," sveicot 4 miljono pasažieri saka VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes priekšsēdētājs Krišjānis Peters.
Starptautiskā lidosta "Rīga" 4 miljonajam pasažierim dāvāja iespēju turpmāk izmantot lidostas klientu privilēģiju iespējas, izmantojot RIX Club karti.
airBaltic 4 miljonajam pasažierim pasniedza divas biznesa klases biļetes jebkurā no 60 lidsabiedrības tiešajiem reisiem no starptautiskās lidostas "Rīga", tajā skaitā uz jaunajiem 2010. gada galamērķiem - Madridi, Belgradu un Vāsu.
Reval Hotel Group dāvāja iespēju 4 miljonajam pasažierim pavadīt nedēļas nogali pēc izvēles vienā no 9 tīkla viesnīcām, kas atrodas Rīgā, Tallinā, Viļņā, Kauņā, Klaipēdā un Sanktpēterburgā.
"Rīgas taksometru parks" dāvināja dāvanu karti 50 latu vērtībā, kas dod iespēju izmantot RedCub taksometru pakalpojumus.
"Šogad, apkalpojot vairāk nekā 4 miljonus pasažieru, ir nozīmīgs solis starptautiskās lidostas "Rīga" attīstībā, īpaši ekonomiskā sastinguma un globālas gaisa satiksmes lejupslīdes laikā. Neraugoties uz lejupslīdes tendencēm vairumā Eiropas lidostu, starptautiskā lidosta "Rīga" ir spējusi veiksmīgi piemēroties un izmantot šo laiku attīstībai, tādā veidā turpinot nepārtraukto, pirms pieciem gadiem sākto izaugsmi, šo gadu laikā apkalpoto pasažieru skaitu četrkāršojot. Priekšā ir liels darbs, lai sasniegtu nākamo robežšķirtni – 5 miljonus pasažieru. Esmu pārliecināts, ka mums to izdosies paveikt pusotra gada laikā," uzsver Krišjānis Peters.
3 miljono pasažieri pirmo reizi starptautiskā lidosta "Rīga" sagaidīja 2007.gada 10.decembrī, 2 miljono pasažieri - 2006.gada 17.oktobrī, savukārt pirmo miljonu starptautiskā lidosta "Rīga" sagaidīja 2004.gada 13. decembrī.