Latvijas Jaunatnes basketbola līga dāvinās skolām bumbas

20.decembrī, ar viesošanos Rēzeknes novadā, Swedbank Latvijas Jaunatnes basketbola līga (Swedbank LJBL) dāvās bumbas pirmajām septiņām skolām projekta "Bumbas skolām" ietvaros.

Bumbas Swedbank LJBL sadarbībā ar Swedbank un TNT dāvinās visām Latvijas vispārējas izglītības iestādēm, kuras ir pieteikušas komandas dalībai Swedbank LJBL rīkotajā čempionātā 1 pret 1.

Par projekta "Bumbas skolām" patronesi ir kļuvusi šova "Latvijas Princese 2009" uzvarētāja Alise Piterniece - bijusī Latvijas Nacionālo jaunatnes basketbola izlašu dalībniece, kura svētdien, 20.decembrī, plkst. 13:00 kopā ar Swedbank Latvijas Jaunatnes basketbola līgu pirmajām septiņām skolām pasniegs dāvātās bumbas.

Līdz 2009.gada 15.decembrim Čempionātam 1 pret 1 pieteikušās 65 skolas (1230 jaunieši), no kurām lielāko pārstāvniecību sastāda Latgales reģions.

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.