Gandrīz ar miljonu eiro budžetu mēģinās aicināt cilvēkus pievērsties dārzkopībai

© F64

Stādu audzētāju biedrība izsludinājusi iepirkuma procedūru reklāmas pakalpojumu informatīvas programmas organizēšanai par 899 999 eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Projektu plānots realizēt sadarbībā ar Lauku atbalsta dienestu ar Eiropas Savienības līdzfinansējumu. Informatīvās programmas nosaukums ir "Dārznīca", un šī informatīvā programma ir paredzēta kā turpinājums programmai "Dzīvo augu un dekoratīvās dārzkopības produktu veicināšanas un informācijas pasākumi iekšējā tirgū".

Kā skaidrots specifikācijā, programmas mērķis ir palīdzēt cilvēkiem, kuri nav profesionāli dārzkopji, ar padomiem, informāciju un iedvesmu viņu dārzu kopšanā un jaunu dārzu veidošanā.

Primāri projekta realizētāji vēlas uzrunāt cilvēkus, kuriem apsaimniekošanā ir kāds zemes gabals, terase vai pat tikai balkons, bet kuri līdz šim nav apsvēruši iespēju to pārvērst par dārzu.

Plānotie "Mēneša auga" kampaņas komunikācijas kanāli būs internets, prese, mēneša vai nedēļas žurnāli, sabiedriskās attiecības un preses relīzes medijiem.

Papildus "Mēneša auga" kampaņai īpaša loma tikšot atvēlēta arī skolas vecuma bērniem, piedāvājot konkursus. Konkursi paredzēti ar mērķi rosināt interesi par augiem, kā arī bērnus izglītot par augu attīstību un to lomu, tādējādi padziļinot izpratni par pasaules ekosistēmu, veicinot bērnus pašiem to veidot un sargāt.

Ņemot vērā jau realizējamās programmas pieredzi un secinājumus, programmas efektivitātes paaugstināšanai ir plānots vairāk pievērst uzmanību krieviski runājošajai auditorijai, tādējādi paplašinot uzrunājamo auditoriju. Tāpat samazināt preses aktivitāšu ikmēneša apjomu, bet palielināt interneta aktivitāšu ikmēneša intensitāti un apjomu. Paredzēts arī izvērst programmas aktivitātes ziemas periodā.

Svarīgākais