Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) sola nākamā gada pavasarī atklāt īsto interneta mājas lapu liveriga.com, kas pagaidām esot tikai ziemas kampaņas sastāvdaļa. Divarpus nedēļu laikā, kopš atklāta Rīgas popularizēšanas vietne, to paguvuši apmeklēt vairāk nekā 47 000 interesentu.
"Ziemas kampaņas ietvaros publiskotā mājas lapa www.liveriga.com turpinās darbu un tiks nedaudz pilnveidota. Uz šīs mājas lapas informatīvās bāzes veidos portālu, kas būs interaktīva, ar oriģinālu saturu un aktuāla informācijas vietne par Rīgu. Portāla izveide prasa laiku, taču mūsu mērķis ir, lai nākamās sezonālās kampaņas laikā – aprīlī, maijā – portāls pamatos jau būtu izveidots," Neatkarīgajai saka RTAB pārstāve Antra Laumane.
Viņa norāda, ka kopš ziemas kampaņas sākšanas 24. novembrī esošo interneta lapu esot apmeklējuši 40 002 unikālie lietotāji (kopējais apmeklētāju skaits – 47 014). "Ārvalstu apmeklētāju skaits veido aptuveni 70% no kopējā lapas apmeklējuma. Kopumā lapa apmeklēta no 103 pasaules valstīm, taču vislielākā interese bijusi tieši no tām valstīm, kur notiek LIVE RĪGA kampaņa. Pēc mājas lapas apmeklējuma datiem redzam, ka būtisku apmeklētāju skaitu veido interesenti, kuri nonākuši mājas lapā no interneta vietnēm, kurās ievietotas kampaņas reklāmas. Tas ļauj secināt, ka reklāmas izvietošanas kanāli ir izvēlēti precīzi un atbilstoši kampaņas mērķa auditorijas definējumam," pārliecināta RTAB pārstāve.
Galvaspilsētas popularizēšana notiek ne tikai ar reklāmām, bet arī citos veidos, piemēram, pagājušajā nedēļā divas dienas Rīgā bija Krievijas mediju vizīte. "Varam teikt, ka interese par Rīgas kā tūrisma galamērķa piedāvājumu ir liela. Datus par rezervāciju skaitu no liveriga.com apkoposim janvāra vidū, kad arī varēsim sniegt precīzu informāciju," pārliecināta A. Laumane.
Jau ziņots, ka Rīgas kā tūrisma galamērķa popularizēšanas kampaņa līdz gada beigām notiek septiņās valstīs un tā no Rīgas budžeta izmaksās apmēram miljonu latu.