Noskaidroti gada veiksmīgākie jaunie tūrisma produkti

© F64 Photo Agency

Par Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) rīkotā konkursa "Veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts 2013" uzvarētājiem atzīti Dzīvā sudraba muzejs, Daugavpils Marka Rotko mākslas centrs, dabas tūrisma taka "Ainiņas briežu dārzs" un SIA "Šokolādes muzejs" grupu programma.

Konkursa uzvarētāji tika šodien noskaidroti Latvijas tūrisma foruma laikā.

TAVA konkursa vērtēšanas komisija piešķīrusi arī speciālbalvu aktīvā tūrisma centram "Kuršu vikingu apmetne", kas Grobiņas novadā izveidots, pateicoties vietējo iedzīvotāju entuziasmam.

Interesentu balsojumā TAVA mājaslapā visvairāk simpātiju ieguva Daugavpils Marka Rotko mākslas centrs (1130 balsu), Dzīvā sudraba muzejs (1090) un "Šokolādes muzeja" grupu programma (1071). Kopumā tika veikti 5894 balsojumi.

TAVA produktu attīstības vecākā eksperte Inese Šīrava atzina, ka konkurss spilgti parādīja, ka, tiklīdz kādā vietā tiek izveidots tūrisma objekts, ap to veidojas jauni pakalpojumi.

"Mainās vietas tēls, aktivizējas vietējā sabiedrība, tūrisma firmas jauno objektu labprāt iekļauj savos maršrutos, un cilvēki ar interesi iegriežas vietā, kurai vēl nesen pagāja garām. Kārtējo reizi varēja pārliecināties arī par to, cik milzīga nozīme tūrismā ir entuziasmam, personībai. Bez aizrautības labu tūrisma objektu ir grūti izveidot," sacīja Šīrava.

Latvijas tūrisma forumā tika apsveikti arī 11 kvalitātes zīmes "Q Latvia" saņēmēji - SIA "HVS Management" viesnīca "Avalon", Saldus Tūrisma informācijas centrs, Jelgavas reģionālais tūrisma centrs, SIA "Sigtur" viesnīca "Hotel Dinaburg", SIA "Viesistaba Vintage", AS "Skrundas muiža" viesnīca "Skrundas muiža", SIA "Jauniela 25/29" viesnīca "Neiburgs", tūrisma aģentūras "Estravel" filiāle Latvijā "FTB Latvia", SIA "ANNO 2012" restorāns "Cafe Osiris", Bauskas Tūrisma informācijas centrs un SIA "Antaris" atpūtas parks "Silene".

Svarīgākais