"Homburg" grupa traģēdijā cietušajiem un viņu tuviniekiem ziedojusi 50 000 eiro

Sagruvušā lielveikala "Maxima" projekta attīstītājs - "Homburg" grupa - Zolitūdes traģēdijā cietušo un viņu tuvinieku atbalstam ziedojis 50 000 eiro jeb 35 140 latu, šodien preses konferencē informēja "Ziedot.lv" vadītāja Rūta Dimanta.

Viņa sacīja, ka "Homburg" arī solījis turpmāku atbalstu bērnu, kuri traģēdijā zaudējuši abus vai kādu no vecākiem, izglītībai.

Dimanta arī piebilda, ka īpašais "Ziedot.lv" ziedojumu konts turpinās darboties vēl vismaz divas nedēļas, bet vēlāk plānots izveidot specializētus kontus, piemēram, cietušo izglītībai vai ārstniecībai. Kad tieši ziedojumu vākšana noslēgsies, Dimanta nemācēja teikt.

"Mēs nezinām, kas vēl ir vajadzīgs. Mums nav pieredzes šādās traģēdijās," viņa uzsvēra, piebilstot, ka šādā situācijā vislabāk ir "netraumēt" cilvēkus un neprasīt, kas tieši viņiem ir vajadzīgs, bet gan būt gataviem, kad rodas kāda vajadzība.

"Ziedot.lv" vadītāja solīja mājaslapā regulāri publicēt atskaites par sabiedrības ziedotās naudas izlietošanu. Mērķēti šos līdzekļus organizācijai palīdzēs izlietot Rīgas dome, kas izstrādās individuālus plānus traģēdijā cietušo un viņu tuvinieku atbalstam, viņa uzsvēra.

Līdz aptuveni plkst.17 organizācija saņēmusi ziedojumus Zolitūdes nelaimē cietušajiem un viņu tuviniekiem 380 000 latu apmērā.

Kā ziņots, būvfirma SIA "Re&Re", kas būvēja sagruvušo veikala ēku, Zolitūdes traģēdijā cietušo un viņu tuvinieku atbalstam nevalstiskajā organizācijā "Ziedot.lv" šodien ir ziedojusi 100 000 latu, biznesa portālam "Nozare.lv" sacīja "Re&Re" valdes priekšsēdētājs Ainārs Pauniņš. Viņš piebilda, ka uzņēmums arī turpmāk sniegs visu nepieciešamo palīdzību cietušo un viņu tuvinieku atbalstam.

Latvijā

Tuvojoties Ziemassvētkiem un gada nogalei, “If Apdrošināšana” tehnoloģiju eksperti aicina iedzīvotājus pievērst uzmanību saviem paradumiem tiešsaistē. Svētku laikā, kad aktīvi iepērkamies internetā, saņemam daudz e-pasta vēstuļu ar it kā neticamiem piedāvājumiem. Pavadot vairāk laika virtuālajā vidē, ir būtiski parūpēties par savu digitālo higiēnu. Šogad ieteicams līdzās tradicionālajiem svētku pārsteigumiem padomāt par dāvanu sev un tuviniekiem – apzinātāku rīcību interneta vidē.

Svarīgākais