Visās Baltijas valstu ostās fiksēts kravu kritums

Šī gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar 2012.gada analogu laika periodu, kravu apgrozījums ir samazinājies visās Baltijas valstu ostās, liecina "Nozare.lv" apkopotā statistika.

Vismazākais kravu kritums fiksēts Klaipēdā - samazinājums par 3% līdz 25,13 miljoniem tonnu. Rīgas ostā pārkrauti 26,4 miljoni tonnu, un tas ir par 3,6% mazāk nekā pērn. Savukārt Tallinā kritums ir par 5% līdz 21,34 miljoniem tonnu.

Ventspilī pārkrauti 22,55 miljoni tonnu, kas ir par 7,3% mazāk nekā pērn pirmajos deviņos mēnešos. Liepājā pārkrauti 3,45 miljoni tonnu, un tas ir par 35,1% mazāk nekā pērn attiecīgajā laika posmā.

Kā ziņots, šī gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar 2012.gada analogu laika periodu, Latvijas ostu kravu apgrozījums samazinājies par 7,9% līdz 53,48 miljoniem tonnu.

2012.gadā no janvāra līdz septembrim Latvijas ostu kravu apgrozījums bija 58,06 miljoni tonnu.

Vislielāko apgrozījumu ar 25,75 miljoniem tonnu Latvijas ostās sasniedza beramkravas, ar 18,91 miljonu tonnu seko lejamkravas, bet ģenerālkravu apgrozījums bija 8,81 miljons tonnu.

Salīdzinot ar 2012.gadu, visstraujākais kritums fiksēts ģenerālkravu segmentā - samazinājums par 10,3%, beramkravu segmentā - par 9%, savukārt lejamkravu segmentā - par 5,2%.

Pērn, salīdzinot ar 2011.gadu, Latvijas ostu kravu apgrozījums palielinājies par 9,3%.

Ja 2011.gadā Latvijas ostu kravu apgrozījums bija 68,82 miljoni tonnu, pērn tie bija 75,19 miljoni tonnu.

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais