Otrdiena, 7.maijs

redeem Henriete, Henrijs, Jete

arrow_right_alt Latvijā

Ventspils ventu kampaņa iekļūst visvairāk apbalvoto pasaules kampaņu topā

© F64 Photo Agency

Ventspils ventu kampaņa jeb projekts „Valsts valstī”, ko Ventspils pilsēta īstenoja sadarbībā ar reklāmas aģentūru „DDB Worldwide Latvia” un sabiedrisko attiecību aģentūru „Nords Porter Novelli”, dala 2.-3. vietu ar pazīstamā zīmola „Procter & Gamble’s” olimpisko sabiedrisko attiecību kampaņu komunikāciju nozarē respektētā sabiedrisko attiecību ikgadējā ziņojuma„Holmes Report” pētījumā par 2013. gada Globālā radošuma indeksu (2013 Global Creative Index).

Īpašs ir fakts, ka Ventspils ventu kampaņa ir pirmā kampaņa no Latvijas, kas jebkad iekļuvusi „Holmes Report” pasaulē radošāko PR kampaņu topā.

1. vietu saskaņā ar šo indeksu ieguvis uzņēmuma „Kern & Sohn’s” Rūķa eksperiments.

Indeksa piešķiršanā tika analizēti vairāk kā 25 sabiedrisko attiecību kampaņu pieteikumi un uzvarētāji, vērtējot kampaņu sasniegumus 12 mēnešu periodā. Analīzē tika iekļauti tādi sabiedrisko attiecību kampaņu konkursi kā „PRWeek Awards”, „European Excellence Awards”, „Cannes PR Lions” un „SABRE Awards”. Kampaņas tika analizētas saskaņā ar „Holmes Report” metodiku, vērtējot to ievērojamību, ģeogrāfisko vietu, kā arī novērtējumu sabiedrisko attiecību kopienā.

Labāko 15 sabiedrisko attiecību kampaņu sarakstā pārstāvētas gan tādas tradicionālās sabiedrisko attiecību lielvalstis kā ASV un Lielbritānija, gan arī Latvija, Vācija, Singapūra, Ķīna un Nīderlande.

Ventspils ventu kampaņas pamatā ir pilsētas unikalitāte – ideja par Ventspili kā valsti valstī. Pilsētai ir savs karogs, savs ģerbonis, sava valoda un pat sava laika zona, tāpēc likumsakarīgs bija lēmums par savas naudas – ventu – ieviešanu un savas virtuālās vēstniecības www.visitventspils.com izveidi.