Vakar Latvijas Mīlētāko zīmolu topa ceremonijā tika apbalvoti pirmo desmit vietu ieguvēji, kā arī piešķirtas papildu nominācijas kategorijās: Augošākais zīmols, Kvalitatīvākais zīmols, Izdevīgākais zīmols, Unikālākais zīmols, Ietekmīgākais zīmols sociālajos tīklos un Zīmols ar potenciālu.
„Starp mīlētākajiem zīmoliem arvien vairāk dominē tie, kas regulāri piedāvā mūsdienīgu un izklaidējošu saturu, pie kura varam piekļūt jebkurā laikā un vietā. Strauju kāpumu piedzīvojuši arī zīmoli, kas piedāvājuši aizraujošus, reālus vai virtuālus pasākumus, ļaujot tikties un izpausties līdzīgi domājošajiem,” norādīja DDB Latvija izpilddirektors Andris Rubīns.
Google un Inbox saglabājuši nemainīgas līderpozīcijas, savukārt topa augstajā 3.vietā šogad ierindojusies Nokia.
Par 2013.gada Kvalitatīvāko zīmolu Latvijā atzīts Nike, Unikālākā zīmola statusu ieguvis - Skype un kā Izdevīgākais Zīmols atzīts Maxima.
Žurnāla Kapitāls speciālbalvu Augošākais zīmols saņēma Coca-Cola, pētījumu aģentūras GfK speciālbalvu Zīmols ar potenciālu ieguva dzērienu zīmols Iļģuciema.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004.gada. Tas kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido DDB Latvija sadarbībā ar pētījumu kompāniju GfK Custom Research Baltic un žurnālu Kapitāls.