Barišņikovs Rīgā

© Jānis Deinats

Ažiotāža ap režisora Alvja Hermaņa un baletdejotāja Mihaila Barišņikova kopdarbu Brodskis/Barišņikovs virmoja, kopš JRT pavēstīja par šī iestudējuma tapšanu.

Biļetes sāka pārdot 27. augustā, bet iepriekšējās dienas vakarā internetā parādījās foto, kurā redzams, kā vairāki cilvēki apmetušies pie JRT durvīm uzslietās telts. Nākamajā dienā tīmeklis pludoja no foto, kurās iemūžināta garā rinda uz kasi. Puse biļešu bija pieejama pirkšanai internetā, un tās tika izķertas 10 līdz 15 minūšu laikā. Teātrim nācās cīnīties ar spekulantiem, kas vēlāk mēģināja pārdot biļetes ar vairākkārtīgu uzcenojumu. Kādu laiku pirms pirmizrādes sociālajos tīklos sāka parādīties foto un selfiji ar Barišņikovu, kas liecināja – viņš ir klāt. Visbeidzot, 15. oktobris, pirmizrāde. Pirmo reizi pie teātra redzu tādu fotogrāfu spietu, kuru zibspuldžu gaismā laistās prominenču dārglietas, bet biļešu pārbaudi fiksē televīziju operatori. Par to visu varētu arī nerakstīt, ja vien Brodskis/Barišņikovs nebūtu notikums savas mākslinieciskās kvalitātes dēļ.



Svarīgākais