Internātskolu bērni kopā ar Agnesi Zeltiņu, Markusu Rivu un Ediju darbosies radošajās darbnīcās

Biedrība Radošā apvienība jauniešiem "Trepes" jau novembrī aizsāka labdarības projektu "Ceļa zīmes", kura mērķis ir veicināt internātpamatskolu audzēkņu sociālo atbildību veidojot attieksmi pret sabiedrībā noteiktajām normām, kā arī palīdzot pusaudžiem iepazīt pašiem sevi kā pozitīvu sabiedrības locekli. Ir noslēgusies projekta pirmā daļa, kurā trīs internātpamatskolās (Juglas sanatorijas internātpamatskola, Cēsu sanatorijas internātpamatskola, Mālpils internātpamatskola) četras dienas notika interaktīvi semināri, kuros bērniem tika norādītas "ceļa zīmes" savai un apkārtējo drošībai.

Projekts guva atsaucību no dažādām valsts institūcijām un nevalstisko organizācijām, kas katru projekta dienu apciemoja internātskolu audzēkņus stāstot par juridisko atbildību, drošību uz ceļa, mežā, uz ūdens, ar uguni un elektrību. Tika sniegta noderīga informācija par profesiju izvēli un karjeras iespējām Latvijā, tāpat arī informējoši materiāli par vardarbību un atkarību izraisošām vielām. Kopā tika modelētas dažādas situācijas un izspēlētas lomu spēles. Šajās radošajās un informējošās aktivitātēs katrā internātskolā tika noteikti 20 aktīvākie internātskolu audzēkņi, kuri piedalīsies projekta otrajā kārtā

Projekta otrā kārta notiks 4.-5.decembrī Juglas sanatorijas internātpamatskolā, Stopiņu novadā. Internātpamatskolu komandas kopā ar atbalstītājiem, lektoriem un sabiedrībā atpazīstamiem cilvēkiem darbosies radošajās darbnīcās, aizmirstoties no ikdienas rutīnas, gūstot prieku un jaunas emocijas, veicinot pasaules, sabiedrības, vienaudžu un sevis izzināšanu. Uz aicinājumu pievienoties labiem darbiem sadarbībā ar internātskolu audzēkņiem atsaucās aktrise Agnese Zeltiņa, mūziķi Markuss Riva un Edijs. Radošajās darbnīcās viņi bērniem mācīs savas aroda prasmes:aktiermeisterību, dziedātmākslu, rīmēšanu un varbūt no visa tā kopā taps videoklips!

Projekts finansiāli tiek nodrošināts ar ziedojumiem, jo zinot šā brīža situāciju valstī, ierobežotais finansu daudzums ne vienmēr bērniem ļauj baudīt kultūras pasākumus un aktivitātes ārpus skolas, tāpat arī skolās ciemiņi, mākslinieki un lektori nav bieži viesi. Savukārt internātskolu ikdienas režīms reti aktivizē sadraudzību ar citām skolām.

Svarīgākais