Vēl vieni smagā roka vecmeistari (pastāv kopš 1973. gada) un vēl viena atgriešanās, tiesa, „Kiss”gadījumā pauze nav bijusi tik ievērojama – viņu iepriekšējais studijas albums „Sonic Boom” klajā nāca pirms trīs gadiem.
Taču pieteikuši sevi viņi visai līdzīgi, gandrīz vai liekas, ka abām amerikāņu grupām ir viens preses sekretārs: «”Monster” ir kulminācija visam tam, kas mēs kā grupa esam bijuši pagātnē un kurp dosimies tālāk» (to it kā teicis Pols Stenlijs). Ar „Monster”šī grima maskās bildēs mūždien redzamā brigāde var svinēt ievērojamu jubileju – tas ir 20. (!) „Kiss”studijas ripulis. Viņu kontā vēl arī desmit koncertnieki, 11 kompilācijas un 58 singli, par komerciālajiem rādītājiem nav vērts pat gari spriedelēt – tie „Kiss”vienmēr ir bijuši labi. Jāatgādina, ka 2008. gadā šī komanda koncertēja arī pie mums un sastāva ziņā joprojām nekas nav mainījies: Pols Stenlijs (ritma ģitāra, vokāls), Džīns Simonss (basģitāra, vokāls), Tomijs Teijers (ģitāra) un Ēriks Singers (bungas).
PAR. Nekādu balāžu, nekādu taustiņinstrumentu, tikai roks – tā savu albumu piesaka „Kiss” un savu solījumu tur visa diska garumā. Un ļoti labi, ka tā, jo te nudien ir kur piesiet sirdi kārtīgam rokmūzikas cienītājam. Ja vēl šaubieties, noklausieties dziesmu „Freak”, bet var iepazīšanos ar šo ripu sākt ar tādiem gabaliem kā „Back To The Stone Age” un „Long Way Down”, tāpat var ieteikt Stenlija autobiogrāfisko skaņdarbu „Hell Or Hallelujah”. Starp citu, vai šo rindu autoram sanākusi kāda ceļošana sirreālā paralēlā muzikālajā pasaulē vai arī dziesmas „Wall Of Sound” un „The Devil Is Me” tik tiešām atgādina kaut ko no grupas „Audioslave” apcirkņiem?
PRET. Nekā ļoti izcila te tomēr nav (un „Kiss”albumos nekad arī nav bijis), turklāt daži gabali nepavelk pat līdz vidusmēra līmenim. Piemēram, „All For The Love Of Rock’n’roll”.
* Materiāls tapis sadarbībā ar mūzikas veikalu „Randoms”.