Ventspils ventu kampaņa iekļūst starptautiskā konkursa "European Excellence Awards 2012" finālā

© F64 Photo Agency

Ventspils ventu kampaņai kārtējais sasniegums – tā iekļuvusi starptautiskā konkursa „European Excellence Awards 2012” finālā kategorijā „Launch” (Kampaņu uzsākšana) kopā ar tādu kompāniju kā „Marks & Spencer”, „Samsung Electronics”, „Sony Ericsson” un Bornmutas (Lielbritānija) tūrisma biroja īstenotajām kampaņām.

Uzvarētāju paziņošana notiks šī gada 6.decembrī Londonā. Konkursā iesniegtos darbus vērtēja starptautiska žūrija.

Ventspils ventu kampaņa jeb koncepts „Valsts valstī”, kuru Ventspils pilsēta īstenoja sadarbībā ar aģentūru „DDB Worldwide Latvia”, guvusi panākumus arī iepriekš. Ventspils venti jau guvuši ievērojamus panākumus starptautiskajā radošās izcilības festivālā „ADwards” šī gada martā – Ventspils venti ieguva zelta ordeni integrēto kampaņu kategorijā, uzvarēja tautas balsojumā un ieguva festivāla Grand Prix.

Ventspils ventu kampaņa šī gada maijā ieguva sudraba godalgu prestižajā starptautiskajā Kijevas reklāmas festivālā, kur tā startēja PR kampaņu kategorijā. Savukārt divus apbalvojumus tā saņēma 13.starptautiskajā reklāmas festivālā „Golden Hammer” – zelta āmuru reklāmas kampaņu kategorijā un sudraba āmuru – PR kategorijā.

Ventu kampaņa iekļuvusi arī konkursa „Password 2012” finālā, konkursa uzvarētāji tiks paziņoti 13.novembrī.

Ventspils ventu kampaņas pamatā ir pilsētas unikalitāte un atšķirīgums, kas jau iepriekš bija sabiedrībā radījis viedokli par Ventspili kā valsti valstī. Pilsētai jau bija savs karogs, savs ģerbonis, sava valoda un pat sava laika zona, tāpēc likumsakarīgs bija lēmums par savas naudas – ventu – ieviešanu un savas virtuālās vēstniecībaswww.visitventspils.com izveidi.

Ventu ieviešana izraisīja plašu rezonansi gan Latvijā, gan ārvalstīs. Kampaņas pirmajā periodā bija iespējams iegūt dāvanā 300 ventus, apmeklējot Ventspils Tūrisma informācijas centru jeb Ventu banku. Savukārt no 2011.gada decembra ventus iespējams nopelnīt, reģistrējoties un izpildot dažādus uzdevumus Ventspils virtuālajā vēstniecībāwww.visitventspils.com . Kopumā ventu projektā iesaistījušies jau gandrīz 47 tūkstoši cilvēku, kopumā savā īpašumā iegūstot vairāk nekā 11 miljonus ventu.

Jāatzīmē, ka ventu kampaņu neviennozīmīgi novērtēja atsevišķi Latvijas politiķi un mediju pārstāvji (izteikumus skatīt šeit http://www.aivarslembergs.lv/files/Preses_Konference_Ventspilij_Final_12OKT.pdf prezentācijas 20, 21 un 22 slaidā).

Ventu apgrozījums nemitīgi aug, paplašinās arī ventu pelnīšanas iespējas un to vietu skaits, kurās iespējams norēķināties ar ventiem. Šobrīd ventus pieņem jau 61 vietā – tūrisma objektos, naktsmītnēs, tirdzniecības un pakalpojumu vietās, ēdināšanas uzņēmumos un izklaides un atpūtas vietas.

Atgādinām, ka ventus iespējams nopelnīt, reģistrējoties un izpildot dažādus uzdevumus Ventspils virtuālajā vēstniecībā www.visitventspils.com , kas pieejama septiņās valodās.

Izklaide

Daudzsološā latvju jaunā rokgrupa “Everet” klausītāju vērtējumam nodevusi savu jaunāko singlu “Kāpēc” un tam veltīto videoklipu, kas tapis sadarbībā ar kultūras namu “Atmoda”.

Svarīgākais