"Jaunā viļņa" atklāšanu televīzijā skatījušies vairāk nekā 200 000 Latvijas iedzīvotāju

© F64 Photo Agency

Starptautiskā populārā mūzikas jauno izpildītāju konkursa "Jaunais vilnis" atklāšanu šogad Latvijas televīzijās noskatījušies 208 500 iedzīvotāju, informē pētījumu aģentūras "TNS" mārketinga vadītāja Laura Vendele.

Kā liecina "TNS" aprēķini, 24.jūlija vakarā "Jaunā viļņa" tiešraidi kanālā "TV5" vērojuši vidēji 116 300 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt "Latvijas Neatkarīgās televīzijas" (LNT) kanālā konkursa atklāšana pie televizora ekrāniem pulcējusi vidēji 92 200 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

"Jaunais vilnis" skatīts bijis arī pagājušajā gadā. 2011.gada jūlijā, pēc "TNS" datiem, "Jaunais vilnis", ko translēja kanālā "LNT", skatītāko programmu vidū ieņēmis ceturto vietu - to skatījušies 186 200 jeb 8,9% Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

"Jauno vilni" popularitātes ziņā 2011.gada jūlijā apsteidzis Latvijas Televīzijas 1.kanāla (LTV1) rādītais "Latvijas šlāgeraptaujas 2011" noslēguma koncerts "Dziesmu sirdij rodi Ventspilī!", ko vērojuši vidēji 9,8% jeb 204 800 Latvijas iedzīvotāji.

Skatītāka bijusi arī svētdienas "Panorāma" kanālā LTV1, ko vidēji vērojuši 9,3% jeb 194 000 skatītāju, un Valsts prezidenta Valda Zatlera amata termiņa noslēguma pasākums, kuru kanālā LTV1 skatījušies vidēji 9% jeb 188 200 Latvijas iedzīvotāju.

Kā ziņots, starptautiskais populārās mūzikas jauno izpildītāju konkurss "Jaunais vilnis" šogad Jūrmalā notiek no 24.jūlija līdz 29.jūlijam.

Izklaide

Grupa “Nielslens Lielsliens” – īpatnēja apvienība ar neizrunājamu nosaukumu un vēl dīvaināku tās izpildīto mūziku. Skaidrs, ka šādai apvienībai nekas nevar būt vienkārši, tāpēc arī jaunais albums tiek izdots nevis to pa roku galam iemetot straumēšanas servisos, bet piedāvājot to klausītājiem mazliet piemirstajā audiokasetes formātā.

Svarīgākais