Prezervatīvu ražotājs aicina darbā produkcijas testētājus

© Scanpix

Zviedru prezervatīvu zīmols Durex aicina vienu tūkstoti zviedru sieviešu un vīriešu pieteikties darbā par prezervatīvu testētājiem, vēsta The Local.

«Mēs piedāvājam elastīgu darba laiku, smagu, bet patīkamu darbu, nekādas uniformas vai apmācības nav nepieciešamas, beigt varat, kad vēlaties, ieteicams gan ne priekšlaicīgi,» vēsta Durex darba piedāvājums.

Pretendentiem jābūt vecumā no 18 līdz 30 gadiem, ar motivāciju pilnveidot prezervatīvu ražotāja produkciju.

Pat ja kampaņa ir rotaļīga, tās mērķis ir ļoti nopietns, norādījis Durex mārketinga vadītājs Klaus Albertsens (Claus Albertsen).

Saskaņā ar kompānijas paziņojumu, ja pieteikuma iesniedzējam piemīt labs raksturs, cīņas gars, empātija, zinātkāre un aizrautība, viņš vai viņa ir ideāls kandidāts Durex kampaņai.

Lai pieteiktos, interesentiem jādodas uz kompānijas mājaslapu un jāatbild uz jautājumu – kāpēc viņa vai viņš ir ideālākais prezervatīvu testētājs. Būs jāprecizē arī daži seksuālas dabas jautājumi.

Albertsens norāda, ka prezervatīvu testētāja darbs ir tikpat nozīmīgs, cik patīkams, tā kā testētāji palīdzēs uzlabot un attīstīt produktus, kas ne tikai aizsargā, bet arī sniedz cilvēkiem labāku un patīkamāku seksuālo dzīvi.

Izklaide

Šo sestdien, 5. jūlijā, Siguldas Pils paviljonā notiks Katrīnas Gupalo jaunās koncertprogrammas “Grand Tour” pirmizrāde, kurā izskanēs dažādu tautu melodijas un valodas, ceļojumi un stāsti. Jaunā programma tapusi, iedvesmojoties no ceļojumiem un starptautiskām koncertturnejām, un tajā skanēs populāri skaņdarbi itāļu, spāņu, ukraiņu, franču, vācu, kazahu, angļu, korejiešu un japāņu valodās, kā arī klausītāju iemīļotās Katrīnas oriģināldziesmas latviešu valodā - kopumā 10 (!) dažādās valodās.