Marta izskaņā apvienība “DoStudija” atrādīja savu pirmo singlu un video klipu no rudenī gaidāmā albuma ar nosaukumu “Atdodies”, bet nu ir laiks otrajam – “Kam Tu uzticies?”. “DoStudija” plašākai auditorijai plāno nodot kopumā sešus muzikālus vēstnešus, kuriem visiem tapušas arī video versijas.
“DoStudijas” debijas albuma stāsts aizsākās 2013. gadā. Šo gadu laikā, paralēli albuma tapšanas procesam, “DoStudija” strādājusi kā producentu apvienība, radot dziesmas un arī albumus citiem māksliniekiem. Šoreiz - vai drīzāk beidzot - laiks pašiem sev.
“Mēs veidojam sešus eposus, kuri savstarpēji ir savijušies vienā stāstā no dažādiem rakursiem. Tas ir kā seriāls, kam turpinājums nav paredzams un gala rezultātā, kad pavērsies pilna bilde, iznākot albumam, būs skaidrāka izpratne par to, kas tad te īsti notiek,” tā par plānotajiem vēstnešiem saka “DoStudijas” mākslinieki Rolands Sīpols un Mārtiņš Leja.
Dziesmas “Kam Tu uzticies?” videoklipa kameru darbs ir tapis operatoru Devida Midega un Edgara Staunes virsvadībā Viskaļu radošajā namā. Bez “DoStudijas” puišiem klipā iesaistītās personas ir Kristaps Ezeriņš, Kitija Blūma, Ieva Sīpola, Kristers Staune un Linda Babāne.
Mārtiņš Leja lēš, ka “Kam Tu uzticies?” vēstījums sevī ietver saturu, kura pamatideja ir cilvēka savtīgā un egocentriskā daba: “Īpaši dzīvojot šodien un pateicoties zināmā mērā kapitālisma kultivējošai, kā arī attīstošajai klātbūtnei, ir milzīga daļa sabiedrības, kura nemitīgi salīdzina, vērtē, pielīdzina vai cenšas atrast veidus, kā dominēt pār citu bez pamatotām, bet ar lielām ambīcijām. Rezultātā izveidojas mākslīgi radīta skaudība starp cilvēkiem, kura pārtop par ikdienu, mazinot līdzjūtību jeb empātiju pašā saknē.”
“Dienas beigās nonāc pie apziņas, ka liela daļa sabiedrības meklē citā tikai sev labumu. Līdz ar to ar laiku sāc savu eksistenci veidot ar katru dienu piesardzīgāk, paturot daudz svarīgu emociju vai domu pie sevis. Sāc lēnām sijāt, kuri vēl ir brīvi savos uzskatos un neklausās cita manipulatīvajos ieteikumos, jo tie var būt indīgi, pat ja tos sākumā tā nejūti,” piebilst Rolands Sīpols.